• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Ellebellebi2010
    She is Me skrev 2011-01-06 17:30:16 följande:
    Har ni nått smeknamn på livet i magen än? Nyfiken, vi har inget än... Men våra andra barn var gnutten och babelfisken.
    Jag har inte hittat något namn heller, risgrynet var det förra veckan och ärtan ♥ nu, efter det som h*n är stor som :) Enligt gravidkalendern på FL då.
  • betula
    LitenMy skrev 2011-01-06 17:15:12 följande:
    Hejsan! Har varit på vul då ja redan haft x och det är osäkert hur långt gången jag är..blir kanske september nu??
    Är ensam med en flicka på 9 månader och nydumpad av min nya kille...lättare å läsa bloggen om ni vill!
    Är så glad ändå för min bebis!
    Fy vad jobbigt!

Vad skönt att du iaf kan känna glädjen över bebis! Då håller vi tummarna för att allt går bram liten och att allt reder sig så bra det går m fadern.
  • LitenMy
    betula skrev 2011-01-06 17:39:45 följande:
    Fy vad jobbigt!

Vad skönt att du iaf kan känna glädjen över bebis! Då håller vi tummarna för att allt går bram liten och att allt reder sig så bra det går m fadern.
    Han är nog borta för gott! Men jag ska ge mitt barn kärlek i massor...förstår inte män som överger sina barn!
  • betula
    LitenMy skrev 2011-01-06 17:48:20 följande:
    Han är nog borta för gott! Men jag ska ge mitt barn kärlek i massor...förstår inte män som överger sina barn!
    Då är kanske det bästa att han håller sig borta med. :) Kan inte heller förstå hur man kan överge sitt barn, men för barnets del är det kanske bättre att inte ha en sån far i sitt liv oavsett...
  • MuM2girls

Hej!!

Jag är 24, fyller 25 den 19 september, sambon är 26. Vårat andra barn. En dotter innan som fyller 1 på måndag:)
    Vi har snart varit tillsammans i 4 år

Vi kallar den i magen för lillen:)

• LitenMy
    betula skrev 2011-01-06 18:23:07 följande:
    Då är kanske det bästa att han håller sig borta med. :) Kan inte heller förstå hur man kan överge sitt barn, men för barnets del är det kanske bättre att inte ha en sån far i sitt liv oavsett...
    Min lillas pappa var med i fyra veckor sedan stack han...inte hört av sig seda dess och hon blir 10 månader i nästa vecka. Nä jag fattar inte vad de tänker på??? Barn är det underbaraste som finns!!
  • Izz

Jag säger alien och maken Bob... Bob är nog det som kommer att stanna ;) Eller Bobette kanske!

• SannaM

Vi säger Fröet, och ibland säger min sambo Fröna, eftersom hon gärna vill att det ska vara två små där inne

• dea

Ålder : jag fyller 36 nu till våren och min sambo blir 37 till hösten. Vi har varit ihop i 8 år och har en dotter på 7 årGlad. Än så länge så kallar jag min lilla bebis för knodden,min sambo kallar den inte för nånting ännu.

Svar på tråden BF september 2011