Äntligen dax skrev 2011-02-22 19:26:46 följande:
Hej tjejer!
Jag måste tyvärr lämna den här tråden. Var på VUL ikväll och graviditeten visade sig ha avstannat för några veckor sedan.

. Blir besök på kvinnokliniken imorgon och förhoppningsvis får jag hjälp att starta igång en blödning eftersom kroppen uppenbarligen inte fattat att fostret är dött. Ni kan ju ta bort mig ur listan om det går.
Så tråkigt att höra :( Hoppas att det ska gå bra idag på kvinnokliniken och att ni tar er igenom detta på bästa sätt. Håller tummarna att ni snart är på banan igen!
Pearl22 skrev 2011-02-22 23:26:42 följande:
Äntligen Dax: Nej, vad tråkigt :( Hoppas ni kan ta er igenom detta på bästa sätt... Stor styrkekram till dig!
Jag var på RUL idag och allt såg bara fint ut! Ser ut som vi väntar en pojke denna gång och mitt BF blev bara flyttat 1 dag bakåt, det nya är alltså 21/7. Annars mår jag lika bra som vanligt. Har haft en hemsk eftermiddag och kväll idag dock då dottern fick hög feber och tungt att andas. Efter besök på först vårdcentralen, sen barnmottagningen och efter det akuten x 2 så fick hon till slut diagnosen förkylningsastma. Nu ligger hon äntligen och sover i sin säng sedan en halvtimme tillbaka, och andas lättare efter dubbla inhalationer Ventoline.
Vad skönt att ha fått vara på RUL och veta att allt står bra till! :) Hur känns det att det mest troligt är en pojke? Roligt att få en av varje?
Vad jobbigt att lilla dottern hade det så tufft med andningen, hoppas hon ska piggna på sig!
Jag märker knappt nåt av graviditeten just nu. Tycker själv att jag är hur liten som helst om magen, men inser ju att den i alla fall är större än innan graviditeten, men stor är den inte. Går in i vecka 18 imorgon. Fick ringa barnmorskan igår och blev beordrad liggande vila resten av veckan då jag bar två alldeles för tunga matkassar och gjorde illa mig massor. Magen och ryggen värker, men hon sa att det med största säkerhet inte varit nån fara för barnet utan att det var bara mig själv jag skadat. Jag har bäckensmärta sedan innan graviditeten (haft det i snart 6 år utan att någonsin ha varit gravid) så jag antar att jag är otroligt mycket känsligare i bäckenet nu i och med graviditeten. Hoppas på att vilan ska hjälpa och att dagarna springer fort fram. RUL på torsdag nästa vecka!!
Hur mår ni andra?