• Saufi

Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå

Hej!

Väntar mitt andra barn i Augusti 2011, finns det någon fler som väntar smått under sommar/höst 2011  i Umeåområdet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-30 18:13
    BF-lista

Juli
    Slania: Andra barnet, BF 22/7

Augusti
    Höstflickan83: Första barnet, BF 3/8
    Mearlin: Första barnet, BF 12/8
    Isolde11, Andra barnet, BF 15/8
    Saufi: Andra barnet, BF 27/8
    Sejda79: Andra barnet, BF 27/8
    Knottet1: Tredje barnet, BF 29/8

September
    Sleepingangels: Första barnet, BF 11/9
    Äntligen dax: Andra barnet, BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-31 17:11
    BF-lista

Juli
    Slania: Andra barnet, BF 22/7

Augusti
    Höstflickan83: Första barnet, BF 3/8
    Mearlin: Första barnet, BF 12/8
    Isolde11, Andra barnet, BF 15/8
    Saufi: Andra barnet, BF 27/8
    Sejda79: Andra barnet, BF 27/8
    Knottet1: Tredje barnet, BF 29/8

September
    Sleepingangels: Första barnet, BF 11/9
    Zaran: Första barnet, BF 13/9
    Äntligen dax: Andra barnet, BF 30/9

• Svar på tråden Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå
  • Pearl22

Välkommen Ankan09! Kul med en till som är beräknad till juli Lycka till på ultraljudet!!

• lillrock

tjing. ja e värdelös på trådar å fattar väldigt lite. men jag ska ha den 14/7 :)

kram kram

• Höstflickan83

Vad kul att ni hittat in här Ankan09 och lillrock! Välkomna!

• Mearlin

Så kul med några fler i tråden, vi börjar bli några nu :)
    Välkomna hit och GRATTIS!
    Hur mår ni nu allihopa? Själv mår jag toppen, men har mycket på jobbet nu och börjar oroa mig för magkatarr :( 

• sleepingangels

Ursa inge kul med magkatarr! hoppas du slipper det!
    Själv så kan jag inte gå i 30 min utan att spy och det blir bara värre :( så jag har tagit ledigt från skolan och väntar på läkar tid. Hoppas ni andra mår bättre :)

• ankan09

Hej. Tack tack Känns trevligt att ha några julimammor m.fl att bolla tankar och krämpor och så vidare med. Jag mår väl inte så jättebra. Har svår huvudvärk och migrän. Nästan dagligen tyvärr. Allt började när jag väntade mitt 1:a barn. Fortsatte därefter och har escalerat nu under denna grav. Rätt tugnt. Går på specmödra och de är jättebra som tur e! Illamåendet gick över i v 17. Iallafall det värsta. Nu har jag en absurd hunger - men äcklas av mycket Kött tex. Jag har dock tyvärr några extrakilon utöver gravkilon så det gör inget att jag har svårt att äta ibland. Däremot har jag blivit tokig i mjölk Tyvärr har jag haft en hel del sammandragningar på sistone. Någon fler som känner av sådant??

• Sejda79
    ankan09 skrev 2011-02-12 00:22:03 följande:
    Hej. Tack tack Känns trevligt att ha några julimammor m.fl att bolla tankar och krämpor och så vidare med. Jag mår väl inte så jättebra. Har svår huvudvärk och migrän. Nästan dagligen tyvärr. Allt började när jag väntade mitt 1:a barn. Fortsatte därefter och har escalerat nu under denna grav. Rätt tugnt. Går på specmödra och de är jättebra som tur e! Illamåendet gick över i v 17. Iallafall det värsta. Nu har jag en absurd hunger - men äcklas av mycket Kött tex. Jag har dock tyvärr några extrakilon utöver gravkilon så det gör inget att jag har svårt att äta ibland. Däremot har jag blivit tokig i mjölk Tyvärr har jag haft en hel del sammandragningar på sistone. Någon fler som känner av sådant??
    Jag har inga sammandragningar, men däremot känner jag igen det där med att vara galen i mjölk. Har inget sånt sug under denna graviditet, men under graviditeten med dottern drack jag nog en liter mjölk om dagen, helst med oboy i, vilket vi hade på jobbet (men inte hemma). Jag ville inte berätta om graviditeten då jag bara hade ett vikariat, så jag smög mig undan till köket och drack mjölk/oboy så fort jag blev ensam Glad 
  • ankan09

Haha...exakt....här är det oftast mjölk med oboy som gäller....
    Sammandragningarna har dock lättat - skönt.

Svar på tråden Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå