LYCKA82 skrev 2011-07-28 08:05:41 följande:
En korg är ju kanonbra!! Är det hjul på den oxå kan man ju ha med den runt i huset/lägenheten. Bebis kommer nog sova jättebra där i... själv så har vi bara spjälsäng, men bebis får sova mellan oss oxå. Har köpt ett babynest som vi ska bädda i.. blir oxå lite trångt och skönt att sova i... Kan även ha den i vagnen.. kanonbra! se bild nedan.

Ja, det är hljul på korgen!!
Jättebra att kunna dra runt, så att man har henne nära! Och självklart kommer hon att sova mellan oss! Skulle ju vara så smidigt när man ammar på natten!
Babynest som ni har är ju perfekt att ha och kunna bädda i! De vill ju ligga så trångt som möjligt! Och en sån är ju perfekt när man är rädd att man ska lägga sig över bebisen när man sover, eller att den vänder sig själv!
Apropå present till pappan håller jag helt & hållet med er!!! Det är vi som gör det största jobbet och ska med all rätt få en uppskattning för denna prestation!
Min sambo är däremot jättefin på att visa uppskattning! Han kom t.ex. hem med en present den dagen jag gav honom det glädjande beskedet att jag hade ett

på teststickan!
Så då är det ju naturligtvist roligt att visa uppskattning tillbaka!