idaharju skrev 2011-05-05 08:45:34 följande:
idag fyller jag 19 år

och har bara 90 dagar kvar till BF :) känns underbart!
ska ner till doktorn idag och lämna massa prover då jagfått klåda och utslagöver hela kroppen, och feber och sån smärta i magen så kan knappt ligga,stå eller sitta :(
ha en bra dag alla :)
Usch, låter inte roligt! Misstänker de något särskilt?
Men grattis på födelsedagen!!!! Du är nog den yngsta mamman här inne

Wizla85 skrev 2011-05-05 08:28:30 följande:
Hej brudar!
Vet ni vad jag gjorde igår? Jo jag hade sådant vansinnigt abstinens efter att dansa (förr va jag alltid ute och dansade minst 1 ggr i veckan, bugg och sånt), så igår var det utepremier i jönköping och mina dansvänner drog med mig dit! SÅÅÅÅÅÅÅ vansinnigt roligt!
Klart man kände sig aningens otymplig på dansgolvet, men gick mycket bättre än förväntat, och när musiken drar igång, vem f*n kan vara still då?!! Orkade ju såklart inte så mycket som innan, men ett 10tal danser fick jag väl ihop och en lycklig själ... Känns lite i kroppen idag, men inte farligt.
Och nu på förmiddagen så har jag 90 minuters gravidmassage inbokad.. LYXIG LEDIG DAG med andra ord!
Tänk att det alltid är så mycket lättare att göra roliga saker?!!
Och är så glad att jag till skillnad från många andra här, har klarat mig ifrån jobbiga foglossningar än så länge iaf.. Men sitter jag för mycket så får jag vansinnigt ont i svanskotan, men det går över när jag varit på benen en stund.. =)
Kram på er!
Jag är också en av de lyckligt lottade som inte har särskilt ont, och överlycklig för detta!
Men precis som du så får jag lite illa av att sitta för mycket, men vad fasen, bara 10 veckor kvar att jobba så det ska man väl klara??
Dansa har aldrig varit min grej =) Jag är bruden som sitter i baren och förundras över hur de andra bara orkar svänga runt med kropparna som de gör =)