• Anonym (Kissi)

Ok att ha blöja på sig som vuxen?

Jag har börjat gå med blöja igen.

Jag är så trött på att aldrig hitta en toa i tid när jag är ute på stan. Så nu har jag börjat ha blöja på mig. Jättesköna blöjor från Tena ("lånar" från jobbet) och plötsligt går shoppingen som en dans. Men så skäms jag och tänker att alla andra mpste ha större blåsor än jag.

Vad säger ni?

• Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-10 20:27:52 följande:
    Låt henne göra som hon vill, finns så mycket svartsjuka här i världen -_-

Varför ett sånt ointelligent inlägg? Om du inte är helt dyslexisk, så står det ju även i inlägget att DU GÖR JU SOM DU VILL! Är du blind? Däremot svarade jag på TS fråga "är det ok att ha blöja som vuxen" Har du problem med det eller? Kom med som har nån mening nästa gång, istället för att "försvara" stackars TS, som av ren lathet går med blöja för att hon är lat ( inte ens sant, men, men...)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-10 22:16:36 följande:

Varför ett sånt ointelligent inlägg? Om du inte är helt dyslexisk, så står det ju även i inlägget att DU GÖR JU SOM DU VILL! Är du blind? Däremot svarade jag på TS fråga "är det ok att ha blöja som vuxen" Har du problem med det eller? Kom med som har nån mening nästa gång, istället för att "försvara" stackars TS, som av ren lathet går med blöja för att hon är lat ( inte ens sant, men, men...)

Försvarar ingen tycker att du beter dig dumt åt bara. japp jag har dyslexi men det har föga med saken att göra. Sluta trycka ner folk för att dom inte tycker som du gör. Citat: du har ju typ idiotförklarat och sänkt din egna integritet Vem är du att säga så lixom?
  • Asperger1989

Det är okej att ha blöja dom vuxen Glad jag har blöja jag är år Cool man får ja blöja om man vill det Nalle 

• Asperger1989
    Asperger1989 skrev 2013-02-19 20:38:06 följande:
    Det är okej att ha blöja dom vuxen Glad jag har blöja jag är år Cool man får ja blöja om man vill det Nalle 

Jag är 14 år ska det stå Katt
  • Anonym (Kissi)
    Asperger1989 skrev 2013-02-19 20:53:00 följande:

Jag är 14 år ska det stå Katt

Och född 1989?
  • Anonym (Big baby)

Aldrig fel att ha blöja på sig. Idag hade jag verkligen nytta av den

• Asperger1989
    Anonym (Kissi) skrev 2013-02-20 12:25:40 följande:

Och född 1989?

Det skulle ju stå 1998 fasiken också :(
  • Asperger1998
    Anonym (Kissi) skrev 2013-02-20 12:25:40 följande:

Och född 1989?

Jag va tvungen att göra en ny så det står 1998 nu Katt
  • Anonym (Big baby)
    Asperger1998 skrev 2013-02-20 13:44:15 följande:

Jag va tvungen att göra en ny så det står 1998 nu Katt
    Hur länge har du använt blöja?
  • Asperger1998
    Anonym (Big baby) skrev 2013-02-21 10:31:23 följande:
    Hur länge har du använt blöja?

Sen jag va liten Glad vet inte exakt vilket årtal Oskyldig Du då ?
Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?