• Anonym (Kissi)

Ok att ha blöja på sig som vuxen?

Jag har börjat gå med blöja igen.

Jag är så trött på att aldrig hitta en toa i tid när jag är ute på stan. Så nu har jag börjat ha blöja på mig. Jättesköna blöjor från Tena ("lånar" från jobbet) och plötsligt går shoppingen som en dans. Men så skäms jag och tänker att alla andra mpste ha större blåsor än jag.

Vad säger ni?

• Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?
  • Anonym (Big baby)

Använder blöja för att jag gillar det. 

• Anonym (Big baby)
    Anonym (samorina) skrev 2012-08-11 06:49:38 följande:
    man kan få inkontinens av många olika saker, förlossning, slapp muskulatur,urinvägsinfektioner som återkommer mot det finns en veckas mediciner, njurproblem ,och nedsatt glukostolerans och diabetes. Man kan ha mycket problem med bäckenbottnens muskler, Många kvinnor kan  inte ens besöka simhallar för  klorets skull och infektioner av många besökande. Man kan få problem efter sommarens bad. Ej bytt blöja under natten kan ge problem, gravida behöver ofta kasta vatten ofta .I vilket fall som helst har du haft njurbäckeninfektion det kan behövas kollas upp Teena Lady har små  trosskydd man kan få på recept
    Vad händer om man inte byter blöja på natten men jag lägger mig aldrig med våt blöja och kissar inte på mig under natten.
  • Anonym (Kissi)

OBS! Jag behöver inte blöja längre.

• Anonym (Big baby)
    Anonym (Kissi) skrev 2012-08-16 20:44:20 följande:
    OBS! Jag behöver inte blöja längre.
    Så du använder inte ens det längre då.
  • TessTess93

Ja det är okej!!
    Människor ska inte bli kränkta för att dom kanske inte hinner till toa alla gånger!

• Malajen1970
    TessTess93 skrev 2012-12-19 23:13:44 följande:
    Ja det är okej!!
    Människor ska inte bli kränkta för att dom kanske inte hinner till toa alla gånger!
    Precis, är ju en bra trygghet med.
  • Frontline
    Malajen1970 skrev 2012-12-19 22:35:25 följande:
    Det är upp till varje person om de vill ha blöja eller inte.
    TessTess93 skrev 2012-12-19 23:13:44 följande:
    Ja det är okej!!
    Malajen1970 skrev 2012-12-19 23:19:28 följande:
    Precis, är ju en bra trygghet med.

Jo fast stjäla blöjor från jobbet som TS gjorde är inte OK

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Malajen1970
    Frontline skrev 2012-12-19 23:22:30 följande:

Jo fast stjäla blöjor från jobbet som TS gjorde är inte OK

Att stjäla är ingen bra ide oavsett vad det är. Skulle aldrig ta saker ifrån min arbetsgivare.
  • TessTess93

Jag är 19 år och använder tjockare bindor som säkerhet när jag går ut för att jag inte kan kontrollera min blåsa och hålla helt tätt..

Jag är så jävla trött på att folk inte ser på mig som en normal människa!! Jag får ofta höra kränkande saker och folk har även slagit mig för att jag har ett "handikapp"..

Jag tycker människor borde inse att det är ganska normalt att vuxna och även ungdomar har blöja eller liknande och dom ska inte behöva bli kränkta för det!

Svar på tråden Ok att ha blöja på sig som vuxen?