BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Nej om jag skulle ta mig till gymmet så hade det nog blivit lite lätt träning på crosstrainern och möjligtvis lite lätt styrketräning. Har också funderat på simning men det har inte blivit av. Tänkte ta ledigt någon dag i veckan framöver och då tänkte jag ta mig iväg till simhallen. Nu vill man ju bara hem och däcka i soffan när man slutat. Promenader har det blivit snålt med också. Är ju så himla halt ute.. fast det är nog inte därför det blivit dåligt. Det är nog bara latmasken.
Då kanske vi ses på onsdag då!
Hej igen!
Tänkte bara höra hur ni V-H trivs att bo där?! Har ni barn på förskola och hur är det? Kollar runt efter en större lgh men har fått för mig att förskolorna inte är så bra?! Min mamma jobbar på Ribbyskolan (högstadium iofs) men skulle inte vilja att mina barn går där!
Åh va roligt att jag hittade denna tråd :) Bor oxå i Haninge och väntar barn nr 2 till sommaren så jag hoppar in här om det är lungt :)
Tack :)
Ellenkicki provade du på vattengympan? Funderar oxå på att kanske prova på men tänkte höra om det är någe bra?