BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Tror jag sa fel ang BVC, är nog ingång J , inte C?
Hmm ... Kan kolla upp imorrn då jag ska dit
Grattis alla till era små knytten! Vet att det finns öf här i Jordbro och något speciellt för unga föräldrar. Tyvärr lite dåligt med det i Handen... kyrkans i vh har jag hört ska vara jättebra.
Vi ska flytta till vargens väg (tror jag det heter) i Åby i de nyrenoverade husen.
Vallavägen är inte heller så tokigt. Har själv tittat på lägenheter där och är uppvuxen på tuvvägen som är "parallellgata"
Hej hej alla
Hade egentligen Bf 9/7 men sonen valde att titta ut redan 20/5 så är det ok im man hoppar in här? Bor oxå i haninge :)
Hej och välkommen! Var in och tittade på din profil. Vet man varför båda dina pojkar kom för tidigt. Jag undrar ju eftersom min dotter kom för tidigt så man undrar ju om det kan hända igen. Mådde dina pojkar bra när de kom ut? Hur länge fick ni vara på neo?
Hej allesammans!
Nu har vi blivit Haningebor och börjar komma iordning i lägenheten!
Hur går det för er andra? Vore kul att försöka få ihop nån träff framöver, fast många har väll semester nu?
Jag är hemma med mina pojkar till augusti då de ska skolas in på nya dagiset så vi är ute och upptäcker haninge varje dag! måste säga att det finns väldigt mycket lekplatser här, det är rena himmelriket för killarna som är vana med att det knappt finns några lekplatser alls i Gustavsberg där vi bott tidigare!
Hoppas ni har en skön sommar!!
Imorrn skulle vi kunna ses, är upptagen torsdag o ev fredag, samt helgen.. Eller söndag har vi inget planerat heller
Imorn borde funka, (kanske eventuellt måste till jobbet o hjälpa till lite men ej säkert.) Om vädret tillåter kanske vi kunde ses vid nån lekpark? jag inboxar dig mitt nr så kan vi höras?