BF maj/juni i Haninge-Söderort?
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.
Är det någon som har något tips på någon kul blogg skriven av någon som är gravid i typ samma vecka som oss? Är lite sugen att följa någon annans resa.
hejsan!
får man vara med trots att man har BF i april?
när jag väntade dottern så hade vi nån liknande tråd, o sen även träffar... vilket va jättekul , men har inte hittat ngn tråd denna gången, antingen är dom för långt bort eller så dör dom ut...
Tänkte jag skulle blåsa lite liv i denna tråden igen. Hur har det gått för er alla?
Vi fick en liten dotter den 24 mars som vill äta konstant ;) storasyster är så snäll och tålmodig och vill gärna hjälpa till och kramas mycket <3 Dessutom håller vi just nu på att packa inför vår flytt till västerhaninge. Hoppas allt gått bra för er andra också!
Hej!
Grattis till bebisarna! Vi fick en liten flicka 17 april, 7 veckor för tidigt. Var två veckor på neonatalavdelningen innan vi fick komma hem. Det var snabbare än beräknat så det är skönt att allt gått så bra fast hon hade bråttom.
Hej igen alla!
Här fick vi en liten dotter 1 maj och vi håller på att förbereda oss för flytten till Haninge, tror vi kommer få tillträde nästa vecka! Ska bli spännande med något helt nytt!
Vet någon vart BVC ligger i Handen? Antar att det är dit jag ska söka mig när vi flyttat,