• linspjut

BF maj/juni i Haninge-Söderort?

Tycker att det vore kul att få kontakt med andra blivande mammor i Haninge eller i närheten. Själv väntar jag första barnet i början på juni.  

• Svar på tråden BF maj/juni i Haninge-Söderort?
  • Veris
    linspjut skrev 2011-02-03 19:48:07 följande:
    Nu hittade jag din presentation . Är inte så van FL användare ännu. Läskigt att bli gravid på det viset när man verkligen tror att man skyddar sig. 
    Hehe, ja, lite snopet var det ju =) Hade planer på att börja tillverka ett syskon men det gick lite snabbare än vi trodde....

Var ska ni andra föda?! Vi valde Sös men känns hugget som stucket egentligen....
  • Tanna

Jag valde huddinge. Har väldigt svårt för sös..... usch hör bara dåligt om dom hela tiden,....

• HeartsOnFire

Första gången födde jag på Huddinge, andra gången i ambulansen men vi åkte till Södertälje BB då. Jag ville först föda på SÖS första gången, men det fanns ingen plats så vi hamnade på Huddinge. Andra gången var det fullt i Sthlm så då hamnade vi på Södertälje BB.
    Jag är nöjd med både Huddinge och Södertälje.

• anettef

Hej hej. Vi bor inte i haninge än, men flyttar till handen i april. Har en pojke född 07 sen innan och väntar en lillasyster 31 maj!

• linspjut
    Tanna skrev 2011-02-04 08:08:21 följande:
    Nja, uppvuxen i Brandbergen,flyttade till VH 2004.
    Är du uppvuxen här ? vart bor ni ? Vi bor nära blåkulla.
    Jag är uppvuxen i Västerhaninge. Bor i Ribby, nära Coop Nära.
  • linspjut
    Veris skrev 2011-02-04 22:24:13 följande:
    Hehe, ja, lite snopet var det ju =) Hade planer på att börja tillverka ett syskon men det gick lite snabbare än vi trodde....

Var ska ni andra föda?! Vi valde Sös men känns hugget som stucket egentligen....
    Tur att ni hade planer på det i alla fall så ni inte hade tänkt att vänta flera år till.

Vi funderar på SÖS. Ska meddela BM på tisdag så det lutar väl åt det. Jag har inte hört något negativt om nån av dem. Däremot hatar jag bilvägen till Huddinge. Den är bara så tråkig och känns som det tar evigheter att komma fram. Bra anledning att grunda sitt val på va?  
  • linspjut
    anettef skrev 2011-02-05 10:44:42 följande:
    Hej hej. Vi bor inte i haninge än, men flyttar till handen i april. Har en pojke född 07 sen innan och väntar en lillasyster 31 maj!
    Hej och välkommen!
  • Tanna
    linspjut skrev 2011-02-05 15:22:52 följande:
    Jag är uppvuxen i Västerhaninge. Bor i Ribby, nära Coop Nära.
    Då måste vi bo väldigt nära varann.
  • Ellenkicki

Hejhej!! Hoppar in i er tråd, BF 16/5 bor i VH sedan i somras. Trevlig helg alla!

• linspjut
    Tanna skrev 2011-02-05 20:44:06 följande:
    Då måste vi bo väldigt nära varann.
    Jo jag anade nästan det. Även om jag inte riktigt förstod vad man kallade nära Blåkulla. Jag vet vart Blåkulla ligger men jag vet inte vart jag skulle bo för att säga att jag bor nära Blåkulla . Men jag antar ju att du också befinner dig i Ribby-området i alla fall.
Svar på tråden BF maj/juni i Haninge-Söderort?