• Anonym (TS)

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Har äntligen tagit mod till mig att diskutera detta.. Jag vill gärna inte få dömande kommentarer då det är mycket känsligt för mig. Tack!

Jag har stora inre blygläppar. De hänger utanför de yttre en bit. Kanske 2 cm (svårt att uppskatta?). De är symmetriska och fina på så sätt. Men jag känner mig så osäker i många situationer att det stör mig. När jag tränar och har tajta tights, när jag har tajta byxor eller liknande så tycker jag att de syns och jag får en sk. kameltå.

Och när jag ska vara med en man sexuellt blir jag osäker på om han kommer finna mig oattraktiv i och med mina stora blygläppar. Har vid flera tillfällen hört av båda män och kvinnor att det inte är attraktivt och fint att det tom är äckligt med blygdläppar som mina.

Jag tycker att jag är en snygg kvinna men fina former i övrigt, tränad kropp och i övrigt ett yttre jag är nöjd med. Så hur stor betydelse har det egentligen om man har stora eller små blygläppar?

Skulle vara skönt att höra om det finns någon annan själ där ute som precis som jag har stora läppar, och i så fall hur du tänker och resonerar kring det!?

Tycker ni män att det spelar någon roll hur kvinnans inre/yttre läppar ser ut? Kan stora blygdläppar avtända dig?

Jag har varit med, enligt mig, ganska många män och aldrig hört något klagomål. Men hur okänslig skulle mannen inte vara om den kläcker någon elak komentar om mitt kön under/före/efter sexakten..

Är otroligt tacksam för svar och synpunkter. Jag önskar att jag kunder känna mig tillfreds med hela mig själv, inklusive mina stora inre blygläppar. Att jag kan känna att dom är en del av mig och att dom kanske till och med kan vara fina och attraktiva??

Tack på förhand! //TS

• Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?
  • Anonym

Jag har precis likadana som dina (lika stora) och jag har haft sex med en del och ingen har någonsin ens nämnt det, de har bara verkat som att det är självklart att de ser ut så - oavsett om de varit väldigt erfarna eller oskulder. Så jag tror inte att det är en så stor grej, tänk det som att killens pung skulle hänga ner någon cm extra, du skulle antagligen inte tänka på det alls =) Och det finns många killar som föredrar det om de måste välja =) Och minst 30% av alla tjejer har så.

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-02 14:20:33 följande:
    Jag har precis likadana som dina (lika stora) och jag har haft sex med en del och ingen har någonsin ens nämnt det, de har bara verkat som att det är självklart att de ser ut så - oavsett om de varit väldigt erfarna eller oskulder. Så jag tror inte att det är en så stor grej, tänk det som att killens pung skulle hänga ner någon cm extra, du skulle antagligen inte tänka på det alls =) Och det finns många killar som föredrar det om de måste välja =) Och minst 30% av alla tjejer har så.
    Tack snälla för ditt svar! Du anar inte hur bra jag mår av att höra att jag inte är ensam. Hur löser du "problemet" med tajta byxor och så? (Och jag tror att mina läppar kan vara större än 2 cm. De är ju trots allt elastiska...)
  • Anonym

Skulle jag dra i mina så blir de säkert också större än 2 cm =) Hm, jag har aldrig tänkt på om det syns eller inte med tighta byxor men jag har oftast kjolar för jag tycker att det är bekvämare. Hade dock tighta jeans en gång och fick höra att det såg jättehett ut på mej, så jag antar att om det nu syns (vilket jag inte tror egentligen) så ser det bra ut =)

Iofs brukar jag ha trosskydd pga oregelbunden mens och småblödningar, så då kanske det syns mindre? att det inte går som inåt emellan dem menar jag, då blri det ingen cameltoe =)

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-02 14:30:42 följande:
    Skulle jag dra i mina så blir de säkert också större än 2 cm =) Hm, jag har aldrig tänkt på om det syns eller inte med tighta byxor men jag har oftast kjolar för jag tycker att det är bekvämare. Hade dock tighta jeans en gång och fick höra att det såg jättehett ut på mej, så jag antar att om det nu syns (vilket jag inte tror egentligen) så ser det bra ut =)

Iofs brukar jag ha trosskydd pga oregelbunden mens och småblödningar, så då kanske det syns mindre? att det inte går som inåt emellan dem menar jag, då blri det ingen cameltoe =)
    Du får det att låta som att det är något vackert. Du anar inte hur bra det får mig att må. Jag önskar att jag kan känna mig stolt och itne bry mig om jag har tajta byxor och någon kanske ser mina läppar peta ut, eller att vara med en man utan att dra mig för intimiteten. TACK!

Jag använder aldrig trosskydd, men när jag har binda så ser det helt klart bättre ut. Men jag hoppas som sagt att jag kunde slippa att bry mig alls..
  • Anonym (smaskigt)

Spelar ingen roll hur det ser ut. Man ska känna ju, orka hur det ser ut^^
    Tummen upp för cameltoes :D

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-02 14:30:42 följande:

Håller med. Låter som mina blygdläppar ser ut som era, men jag har aldrig direkt funderat på dem....
    Ingen har klagat, varken i sängen eller om jag haft tighta byxor.

Tror du funderar mer på dem än vad någon annan gör.
  • Anonym (TS)
    Anonym (smaskigt) skrev 2011-02-02 14:40:27 följande:
    Spelar ingen roll hur det ser ut. Man ska känna ju, orka hur det ser ut^^
    Tummen upp för cameltoes :D
    Haha.. jag hoppas att de flesta resonerar som du. Jag bryr mig sällan om hur killens kön ser ut och hoppas väl att ni killar (gissar att du är man?) tycker detsamma. 
  • Anonym (anders)

ojoj... det är ursexigt!! 

• Anonym (smaskigt)
    Anonym (TS) skrev 2011-02-02 14:46:02 följande:
    Haha.. jag hoppas att de flesta resonerar som du. Jag bryr mig sällan om hur killens kön ser ut och hoppas väl att ni killar (gissar att du är man?) tycker detsamma. 
    Hehe, de som inte resonerar som mig vet inte vad blygdläppar är :P
    Japp jag är en man, låter gubbigt. Jag e en kille:P
    Det ska vara nåt att ´´bita´´ i :)
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-02-02 14:42:58 följande:
    Håller med. Låter som mina blygdläppar ser ut som era, men jag har aldrig direkt funderat på dem....
    Ingen har klagat, varken i sängen eller om jag haft tighta byxor.

Tror du funderar mer på dem än vad någon annan gör.
    Åh, jag hoppas att det är så! Tack för ditt svar! Jag gör det kanske till en större grej än vad det är. Anledningen är väl att jag hört från fler håll att det inte är fint med tjejer som har läppar som sticker utanför de yttre. Eftersom jag/vi nu inte ser ut så, vill jag helt enkelt få nån form av bekräftelse på att jag är fin ändå.

Jag känner mig som sagt väldigt begränsad när det kommer till kläder. Det beteendet vill jag få bort ur mitt huvud och kunna njuta mer av sex. Inte ligga och spänna mig när killen vill ge oralt..
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?