• Anonym (TS)

Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?

Har äntligen tagit mod till mig att diskutera detta.. Jag vill gärna inte få dömande kommentarer då det är mycket känsligt för mig. Tack!

Jag har stora inre blygläppar. De hänger utanför de yttre en bit. Kanske 2 cm (svårt att uppskatta?). De är symmetriska och fina på så sätt. Men jag känner mig så osäker i många situationer att det stör mig. När jag tränar och har tajta tights, när jag har tajta byxor eller liknande så tycker jag att de syns och jag får en sk. kameltå.

Och när jag ska vara med en man sexuellt blir jag osäker på om han kommer finna mig oattraktiv i och med mina stora blygläppar. Har vid flera tillfällen hört av båda män och kvinnor att det inte är attraktivt och fint att det tom är äckligt med blygdläppar som mina.

Jag tycker att jag är en snygg kvinna men fina former i övrigt, tränad kropp och i övrigt ett yttre jag är nöjd med. Så hur stor betydelse har det egentligen om man har stora eller små blygläppar?

Skulle vara skönt att höra om det finns någon annan själ där ute som precis som jag har stora läppar, och i så fall hur du tänker och resonerar kring det!?

Tycker ni män att det spelar någon roll hur kvinnans inre/yttre läppar ser ut? Kan stora blygdläppar avtända dig?

Jag har varit med, enligt mig, ganska många män och aldrig hört något klagomål. Men hur okänslig skulle mannen inte vara om den kläcker någon elak komentar om mitt kön under/före/efter sexakten..

Är otroligt tacksam för svar och synpunkter. Jag önskar att jag kunder känna mig tillfreds med hela mig själv, inklusive mina stora inre blygläppar. Att jag kan känna att dom är en del av mig och att dom kanske till och med kan vara fina och attraktiva??

Tack på förhand! //TS

• Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?
  • Anonym (jannica)

Tre av killarna jag haft sex med har haft svårt att få upp den första gången. Dvs först hårda men när det är dags så slaknar den. Jag har alltid inbillat mig att det beror på samma orsak som TS tar upp ovan. Efter första gången har det dock inte varit några problem. En kille har kommenterat det och sagt att jag har "snopp", men han hade ändå sex med mig efter det. Är det vanligt att killar inte får upp den första gången eller ska jag dra slutsatsen att det beror på mitt utseende?

• UntilTheDark
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:41:38 följande:
    Tre av killarna jag haft sex med har haft svårt att få upp den första gången. Dvs först hårda men när det är dags så slaknar den. Jag har alltid inbillat mig att det beror på samma orsak som TS tar upp ovan. Efter första gången har det dock inte varit några problem. En kille har kommenterat det och sagt att jag har "snopp", men han hade ändå sex med mig efter det. Är det vanligt att killar inte får upp den första gången eller ska jag dra slutsatsen att det beror på mitt utseende?
    Vad är det för knäppisar du träffat på? Förvånad
  • Anonym (jannica)
    UntilTheDark skrev 2011-02-05 13:45:18 följande:
    Vad är det för knäppisar du träffat på? Förvånad
    De andra två sa inget, och jag tänkte inte på det då.Men efter den tredje så började jag fundera och tänkte att unga killar knappast brukar ha såna problem att få upp den, så det måste ligga hos mig. Min första kille däremot sa alltid hur sexig den var. Men nu är jag uppriktigt rädd för att ha sex med en ny kille, tänk om inte han heller får upp den. Jag hade inga komplex innan, var öppen och säker angående min kropp. Nu är jag inte det mer.
  • Yildirim
    Anonym (31år 2cm++) skrev 2011-02-02 14:55:14 följande:
    Mina hänger mer än 2cm... Jag har dock inte funderat så mycket på det där i sexuella sammanhang, har lixom tagit för givet att alla är olika. Om jag sätter en linjal mellan innre och yttre och rätar ut mina (inte drar) så är de närmare 6-7cm!!?? Blev rätt chockad när jag upptäckte det! Men eftersom jag aldrig fått någon kommentar om det så har jag aldrig brytt mig. Däremot är de ett problem för mig när jag har tajta jeans eller om jag tex cyklar, för då klämmer jag dom lätt och det gör så sjukt ont!!! Jag har planer på att någongång när ekomomin tillåter korta av mina lite, men det är endast för attd et är så obekvämt att ha jeans! Inget annat! Min sambo är skeptisk, han gillar mig som jag är säger han
    Du är långt ifrån ensam! Vi är många! Det fanns en omröstningstråd om detta här på FL för längesen och det var lika många som hade störst innre läppar som hade störst yttre läppar!
    Så var stolt och glad!
    VA? 6-7 cm?
  • Yildirim
    Yildirim skrev 2011-02-05 13:53:30 följande:
    VA? 6-7 cm?
    Menar absolut inte att vara elak, men är du verkligen säker på att dom är 6-7 cm?
  • UntilTheDark
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:53:28 följande:
    De andra två sa inget, och jag tänkte inte på det då.Men efter den tredje så började jag fundera och tänkte att unga killar knappast brukar ha såna problem att få upp den, så det måste ligga hos mig. Min första kille däremot sa alltid hur sexig den var. Men nu är jag uppriktigt rädd för att ha sex med en ny kille, tänk om inte han heller får upp den. Jag hade inga komplex innan, var öppen och säker angående min kropp. Nu är jag inte det mer.
    Hur unga killar pratar vi om? Kanske de inte haft någon större erfarenhet av kvinnor IRL och mest tittat på porr där många opererat sig och trott det ska vara så? Hur som, de flesta killar bryr sig verkligen inte och skulle han göra det ,vad är det för kille att ha? Vad jag hört tänker inte ens killarna på det eller ens lagt märke till vilket.
  • Anonym (jannica)
    UntilTheDark skrev 2011-02-05 13:55:52 följande:
    Hur unga killar pratar vi om? Kanske de inte haft någon större erfarenhet av kvinnor IRL och mest tittat på porr där många opererat sig och trott det ska vara så? Hur som, de flesta killar bryr sig verkligen inte och skulle han göra det ,vad är det för kille att ha? Vad jag hört tänker inte ens killarna på det eller ens lagt märke till vilket.
    Nej detta har varit män 25+. Och de har varit riktiga players så de har haft många tjejer. Och därför kanske lärt sig vad som är fint och inte fint, i deras ögon. Ok att killar kanske föredrar annat, men att vara rent av avtändande gör ont. Inbillar mig att de tänker på andra tjejer när de är med mig nu, eftersom att det brukar gå bra sen efter första gången. Det är som att de först blir chockade, men sen vänjer sig vid tanken.
  • Yildirim
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:58:12 följande:
    Nej detta har varit män 25+. Och de har varit riktiga players så de har haft många tjejer. Och därför kanske lärt sig vad som är fint och inte fint, i deras ögon. Ok att killar kanske föredrar annat, men att vara rent av avtändande gör ont. Inbillar mig att de tänker på andra tjejer när de är med mig nu, eftersom att det brukar gå bra sen efter första gången. Det är som att de först blir chockade, men sen vänjer sig vid tanken.
    Ähh :) Skit i vad dom tycker! Mannen som verkligen älskar dig kommer inte inte kunna bry sig mindre....
  • Lellebror
    Anonym (jannica) skrev 2011-02-05 13:58:12 följande:
    är du säker på att det är män du ahr träffat?
    dom verkar ju vara svin som bara är ute efter en sak.

tror inte att det är som så att du ser avtändande ut, tror snarare problemet ligger hos pojkarna i det läget
  • UntilTheDark
    LitenMan skrev 2011-02-05 14:09:54 följande:
    är du säker på att det är män du ahr träffat?
    dom verkar ju vara svin som bara är ute efter en sak.

tror inte att det är som så att du ser avtändande ut, tror snarare problemet ligger hos pojkarna i det läget
    Håller med.
Svar på tråden Osäker, skamsen och blyg kring mina stora blygdläppar!?