Vunnit ett LVU mål i kammarrätten?
Finns det någon som har velat häva LVU och förlorat i förvalningsrätten men vann i kammarrätten?
Hur fick ni rätt?
Hur kändes det?
Hur gjorde du?
Finns det någon som har velat häva LVU och förlorat i förvalningsrätten men vann i kammarrätten?
Hur fick ni rätt?
Hur kändes det?
Hur gjorde du?
Jag håller med, det måste vara en helt fantastisk känsla :) <3
Fick mina barns LVU-dom upphävt härom dan från kammarrätten. Allt jag gjorde var att bevisa (genom dagis, anhöriga osv) att soc är inkompetenta idioter som skruvar allt som sägs osv till deras fördel. Kammarrätten var måttligt intresserade av deras blaj och lyssnade på ren fakta. Är oerhört tacksam för att dom lyssnade på att det jag hade att säga faktiskt var sanning.
Mamman försvann ut i världen och kom tillbaka fyra månader senare. SOC lurade upp barnen och mig och kidnappade dem. 2 månader senare lurade mamman äldsta flickan till att säga att jag misshandlade barnen och att mamman fick fly utomlands pga. att jag misshandlade henne. Det blev LVU direkt. Mammans advokat köpte in en extern utredare som skrev en 100 % falsk utredning vilken presenterades i Förvaltningsrätten. Där ljög utredaren inför öppen ridå. Jag påpekade detta i rätten och anmälde utredaren för mened. Åklagaren la ned anmälan. LVU förlängdes. Därefter 90 sidor klagan till JO, flickan tar därefter tillbaka misshandels anklagelsen men jag förlorar den intermistiska boende perioden. Mamman får egen vårdnad, och skyddat boende. Överklagan inlämnad till kammar rätten. Min syster är advokat i Danmark, hennes son är domare och hennes make är socialchef för en hel kommun i Danmark. Jag har en advokat i Sverige också. Jag har inte fått prata med barnen sen de kidnappades av soc. Mina släktingar i Danmark tror att det är forna Östtyskland jag lever i. Socialtjänsten svarar knappt på mail eller telefonsamtal. Att en myndighet kan utföra ett dylikt övergrepp på barnen, hindra dem att kommunicera med mig och manipulera barnen att tro att deras situation beror på mig går inte att beskriva. Nu hindrar mamman mig att tala med barnen, SOC spelar dubbelspel och förmedlar allt till mamman och hennes advokat. Mammarätten är utredare, advokat och domare på samma gång. Jag mår tidvis så dåligt att jag behöver hjälp, men alla säger, var stark. Hoppas barnen inte tar skada av denna sken LVU.
Hej vi undrar som förälder..hur stor är chansen att vinna i förvaltningsrätten mot soc som vill ha lvu på våra barn
Har förhanling i kammarätten snart. Soc tog mitt barn på fel aktiga grunder och som med många av er ljugit manipulerat och haft sig, makt missbruk rent av sagt.
Önskar och hoppas till allt nu ja lyckas häva dommen å få hem min sessa ?????? har en bra advokat som hjälpt å antecknat hur soc aggerar och kör ful spel så ja hoppas nu ja vinner å får hem min skatt
Fick mina barns LVU-dom upphävt härom dan från kammarrätten. Allt jag gjorde var att bevisa (genom dagis, anhöriga osv) att soc är inkompetenta idioter som skruvar allt som sägs osv till deras fördel. Kammarrätten var måttligt intresserade av deras blaj och lyssnade på ren fakta. Är oerhört tacksam för att dom lyssnade på att det jag hade att säga faktiskt var sanning.