Inlägg från: Nika och Noel |Visa alla inlägg
  • Nika och Noel

Hej!¨

Fick sovmorron idag till 9:30 så pigg idag. Ska iväg och julhandla i Sthlm nu. Kanske blir det Barkarby de har tydligen öppnat nya affärer där och man år ju mer fär pengarna....

Redan ett år? Ett litet bord har vi att låna ut Står i källaren just nu.

• Nika och Noel

Vagn tips: gå in på ebay och köp en vagn från Tyskland en Knorr Nizza el dyl för 1500 kr och lite uppåt. Helt ny. Ser både ut som BRIO:s kombi, duo men mkt bättre pris. Sprillans ny och dessutom bäst i test i Råd & Rön.......

• Nika och Noel

Äntligen är Noel frisk efter en veckans influensa med feber hosta och tandagnissel. Han är jätteglad och pigg och det är skönt för det här var en pärs som jag knappt trodde vi skulle ta oss ur. Igår var vi till Sthlm för att julhandla men hittade inget förutom kakel till köket och baren. Vi hade jättekul i bilen. Nole sjöng och lekte apa. Så så gick det med julhandlandet. Ska handla i Västerås på onsdag. Vill du med?

En annan ska som tyder på att han är frisk är att jag öppnade diskmaskinen för att plocka i disk och en tjutande Noel springer fram (tror jag) till bänken för att leka, men i själva verket så tjuter han av glädje för hans pappa skär upp Vörtbröd. Noel är hungrig igen och dessutom på bröd vilket han nästan aldrig äter. Dessutom ställer han sig och applåderar för så bra är det att pappa skär upp mackor Detta kommer jag leva på länge. En sån skön känsla av att se Noel så glad.

Idag har vi varit på syssling Kajsas kalas och fikat, sen har vi varit iväg på stan och nu ska vi strax hem till Sandra, Johan och Bastian på käk. Undra vad det blir? Är hungrig!

Lucia på tisdag och då ska Noel lussa på dagis. Jag ska dit och titta sen ska vi fira lucia på skolan också. Imorron sätter jag mina betyg sen är det lungare i skolan i drygt 10 dagar innan skolavslutningen. Fast kandidaterna kommer tors-tis så jag måste hitta på ngt till dem, men jag tänkte prata betyg med dem och betygssättning för sånt får de inte lära sig på sin utbildning utan bara under sin praktik.

• Nika och Noel

Foodcravings ha hahha det känner man igen. Jag var tokig i apelsiner och korv, vilket jag annars tycker är skitäckligt. Spenat är bra samt broccoli så var glad att du äter det. Ät gärna apelsiner till så tar du upp järnet bättre

Spenat ska man ju sen inte ge till barn under ett år då det innehåller ngt ämne som de inte kan bryta ner.

Noel vakande visst!!!! Höres

• Nika och Noel

Jag köpte muggarna på Västerledstorg i presentaffären

• Nika och Noel

Grattis Alex!

nOEL ÄR MEGASUPERFÖRKYLD IGEN! (Oj sorry! Stora bokstäver) Så det blir ingen julshopping på ett tag. Tredjegången han är sjuk på 5 v så lite tråkigt. Arg på dagis, så arg att jag funderar på att byta. Men orkar inte ta varför mer än att de är taskiga och att Noel blir lessen. Oftas glad dock så inte alltid så.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!