EnköpingsTråden Part3!!!!
Vårflickan: Jag gick över 2 v exakt skulle samma dag som Noel kom in på överburenhetskontroll. Gud vad jag tyckte det var jobbigt men som sagt bebisen kommer när den vill
Vårflickan: Jag gick över 2 v exakt skulle samma dag som Noel kom in på överburenhetskontroll. Gud vad jag tyckte det var jobbigt men som sagt bebisen kommer när den vill
Jag gilalr Barnens Hus i Uppsala om du vill ha en bra babyaffär. Sen finns det en vid Barkarby med men minns inte namnet.
Bephanten mot röda rumpr är super om du inte redan provat det, så bege dig i så fall till Apoteket.
Helg igen! Skönt! N sover numera abra 1h midag så han somnar runt 20 och det är skönt med timmarna för sig själv sen. Vi är så van att ha honom uppe till 22-23...att vi inte visste vad vi skulle göra första kvällen. Ha ha!
Ang förlossningsrädsla så har jag hört om sk Aurora samtal som utbildade bm ger. Hör med spec mödravården så kanske du kan få remiss.
Godmorron
Söker info om vart man vänder sig till MVC här i stan men hittar inget. Ni som vet, vart ringer man och vilka tel tider har de? Jag har nyss testat positivt så är lite pirrig. Bara i v 4 ännu så mkt kan gå fel, fick missfall i v 7 innan Noel föddes, så vågar inte hoppas för mkt nu. Sälla skriv inget i min gästbok så får inte så många reda på det innan jag har gått lite längre.
Sportlovet v 8 tänkte jag ägna åt Noel då jag är ledig. Har hört talas om Myrstacken i V-ås och tänkte åka dit med bl a en kompis och hennes ett-åring samt Virren. Ngn mer som vill följa med. Vi kan ju även passa på attt ta den där fikan man aldrig hinner med nere på stan.
Hej!
Vi har inte valt nytt dagis ännu, men står i kö. Får se hur det går......men låter bra med Hinden.
Ang Myrstacken så har jag inte bestämt dag. Ngn dag ni vill föreslå?
Dags att göra lite nytta!
Aj aj 46 barn i kö till Fannalund innan Noel och då har vi ståttt i kö sen i höstas....... d vs ingen plats till hösten ens. Så vi får se vad de säger på Hinde. Har dock 60 dagars uppsägning från kommunalt till privat så tänk på det Virren...... vi kan väl höras på msn senare ikväll om du är inne.
Nej 60 dgr fast kortare om man blir arbetslös eller går på f-ledigt.....
Står mer här:
www.enkoping.se/swwwing/app/cm/Browse.jsp
Blanketter finns här:
www.enkoping.se/swwwing/app/cm/Browse.jsp
Nej det är 60 dgr och byte i kommunal regi kostar inget dvs man har ingen uppsägningstid så det där låter konstigt att de fick 90 dgr. Jag har haft kontakt med skolkansliet idag och fått uppgifterna där via mejl så nu ska vi ev säga upp platsen. Har fått plats nu
så det känns lite lättare.