EnköpingsTråden Part3!!!!
När var den där byta träffen?
När var den där byta träffen?
Hej!
...igen. Kika in här www.myfirstroom.se , lite gulligt men väldigt dyrt. Nu ska jag knyta mig med nya numret av mama.
Hej!
Alt med vagnen är att själv söka gm en annons på Blocket så får folk mejla er om de vill sälja. Jag skulle även sätt upp lappar på Coop mm att jag söker vagn. Vill man inte ge så mkt så får man gå via Blocket. Annars kan man köpa både nya och beg vagnar på ebay.com från Tyskland. Det gjrode mina vänner och de är supernöja över sin Knorr Nizza för 2000 kr mot 9000 kr som vår BRIO kostade...... fast då visste jag inte vad jag vet idag. Sen kommer ni anv vagnen jättemkt även på dagis då de sover i den och första tiden så sover barnet i den hela tiden ändå så då kan jag känna att 2000 kr inte är så farligt. Men inte min sak att avgöra. Lycka till!
Ha en bra helg om ngt kall dock.
Virre: msn ikväll? Jag är där vid 20 och frammåt. Själv hemma ikväll.... och Noel somnar förhoppningsvis runt 20.
Då du inte fann några vagnar tog jag mig friheten att söka. Var dls inne på den amerikanske sajten och sökte på stroller och fann många vagnar men mer för äldre barn som andra vagn. Vi köpte vår andra vagn där sprillans med frakt för 700 kr. Men på den tyska sajten fann jag: search.ebay.de/search/search.dll%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=knorr&category0=
om du inte kan tyska så andvänd översättningsprogammet (tyska till engelska): babelfish.altavista.com/
Aktuellt valuta finner du på www.forex.se.
Viktigt att komma ihåg är att alla bud är bindande och att du vet vad frakten är innan du budar. Mejla om den om det inte står och att de fraktar inom europa d vs till sverige. Hoppas du finner vad du söker.
Jag gillar denna som dessutom faktas till sverige. Men frakt blir det: 1 986,75 SEK
cgi.ebay.de/KNORR-KOMBI-KINDERWAGEN-NEU-OVP-SOFORT-LIEFERBAR-TUV_W0QQitemZ7381648078QQcategoryZ23611QQrdZ1QQcmdZViewItem
Det var visst lite dyrare frakt. Lägg till 240 kr så blir det rätt. Det stod först 15 E men längre ner så stod det 40 E.
Lessen att göra henne besviken då för vagn under 1000 kr som är ny finns inte att få tag i. Dessutom om man ska köpa ny vagn i sverige räknar de ju att man beställer ca 4 mån innan barnet kommer då det är lågn leverans tid. Så i sånna fall rek jag beg från Blocket och då får man nog en som är ett par år gammal och ev gått i arv några ggr. Men jag kan verkligen rek de där Knorr Nizza vagnarna jag tipsade om för 2000kr. Dessutom lär man säkert få fler barn och då har man nytta av den igen. Annars så tingar ju värdet på en sån mer på Blocket i sverige om man sen vill sälja den vidare och tjäna sig en hacka.
www.blocket.se/vi/7116203.htm
www.blocket.se/vi/7111253.htm
www.blocket.se/vi/7076277.htm
Fler beg vagnar:
www.blocket.se/view/6225608.htm&l=0&c=1&city=0 OBS! I Enköping!!
www.blocket.se/vi/7023342.htm
www.blocket.se/view/6745244.htm&l=0&c=1&city=0
Tesslita: du bad om hjälp i min gästbok om att hitta vagnar då trodde jag att du behövde vagn. Läste bara i tråden om att du max kunde lägga ut 1000 kr och letade då på blocket efter den summan. Virren hade skrivit ngt om 1000 kr och ny vagn då trodde jag att du var ute efter det.
Som sagt jag hjälpte till och letade och tog mig tid. Tycker det låter lite surt det svaret. Inte kan jag veta att ni vill vänta till bf-datumet eller när det nu är du vill ha vagn om du personligen ber mig om hjälp i min gästbok.
Jag hjälpte till i all välmening, men men......
Övriga: godnatt! Vi har haft en bra lördag. ätit god hemlagad thai-mat haft gäster hela dagen och nu tittat på två filmer.
Ang suman så fick jag det från vad Virren skrev. Jag citerar:
GladaVirre Offline
I förrgår - NR: 6529074
hon kan bara lägga ut max 1000 kr.. finns det nya kombi vagnar för det priset??
Som sagt jag personligen skulle inte köpa en vagn billigare för man vet inte hur det är med säkerheten, men har man inte pengarna så får man väl ta det. Jag kan tycka att varför vänta - tänk om du får för tidigt
så ska du/ni ringa runt och leta vagn när barnet redan är här. Hoppas Malva säljer sin då det vore ju perfekt.
Ang loppisarna till våren vet jag en som de har på torget vid Påsk och sen har väl tivillingklubben både en på hösten och en på våren. På tvillingklubben kan du fynda.......men vet inte när den är. Kolla hemsidan!
Jag brukar fynda leksaker. Ska genast skriva upp datumet.... vet ni när den stora vårloppisen på torget är oxå?? Tänkte sälja själv.