EnköpingsTråden Part3!!!!
Jag skriver inte min msn för jag heter samma som i verkligheten, men jag kan ju adda er.....
Jag skriver inte min msn för jag heter samma som i verkligheten, men jag kan ju adda er.....
Emma: Sälj gamla saker på Tradera det ger mest för pengarna, men annars så finns ju Små änglar i stan, men hon tar 50% i kommission vilket är mkt tycker jag. Spara och sälj på en loppis t ex tvillingklubben annars om du inte kan sälja på träffen.
Rävelina: Jag jobbar heltid fram till sommaren sen ska det komma en bebis i september är det tänkt så vi får se hur jag jobbar i aug september. Kanske tar jag ut f-penning en månad innan nu när man har en liten vilding sen innan.
Virren: snart ska vi skola in. Ser fram emot det. Min man tar v 7 sen jag v 8. Sen borde det vara klart för Noels del då han har dagisvana. Tog inte längre tid på det andra dagiset.
Nä dags för sängen. Är mega trött så här i början av graviditeten. En liten kula har jag redan så de feseta vet nog redan på jobbet. Ska berätta för alla v 8 då jag går in i en säkrare period. Puh! Mår illa lite till och från, men har hitills klarat mig från att spy. Men imorse var det nära att toan fick ta emot frukosten.
Glömsk som jag är så har jag glömt tiden för träffen. Min man är borta på fm så det beror på om han hinner hem annars får jag ta med mig Noel. Han sover mellan 12-13 ung. Jag har nog inte hunnit leta fram ngt att sälja byta, men kommer ev och fyndar bara
Måste beklaga mig! Noel kunde inte osva inatt och skrek i 4,5 h, somnade om efter 2 vällingflaskor och lite Alvedon, men sen sov han inte längre än att jag fick 4 h sömn. Jag är redan så trött, vilket man blir som gravid. Försöker tänka positivt för jag spyr ju inte som jag gjorde när jag väntade honom. Peppar, peppar, för vad ska jag ta mig till i sånna fall. Puh! Mår dock illa om jag inte äter. Men man kränger ju som en häst - salt, salt och apelsiner, samt kött.
Natten ska vi tillbringa själva då min man ska bort så jag hoppas inte han blir dålig i natt igen. Noel blir alltid sån här när han får tänder och nu är två kindtänder på G.
Så ang loppisen imorron så får jag avvakta hur natten blir. Blir den som inatt och förra natten med för den delen så måst jag sova middag.
Tröt tmen ändå sitter man här. Har laddat up bidler på vårt kök som inte riktitg är kalrt men många ville se det så håll till godo om ni med vill kika. Ska sova snart och hoppas på en bra antt så jag orkar komma imorron.....
.........godnatt!
Hej!
Lesen man jag kommer inte då Noel höll mig vaken från 00 till 06, sen sov vi till 9, så det bidde 3 h sömn för min del. Han har fått feber och yrade inatt och skruvade på sig som en hal ål. Hoppas min man kommer hem snart så jag får sova lite man är ju så trött som gravid. Jättetråkigt att jag inte kan komma.
Nu är oljan slut med så här är kallt som i en isvak, så den måste vi pumpa över fårn grannen idag med. Får aldrig til mer än 100l per gång oh vis ka köpa en kubik. Lär ju ta ett tag innan vi blir klara
100 l räcker max en vecka och nu är det så kallt ute så då går det mer. Ett elende det där tur vi ska byta uppvärmning till våren.
Dags för frukost jag hungrar ihjäl.
Vi har varit p åkalas idag, två st. Ett till lillhalers son här på fl som fyller ett, samt Noels farmor som fyllt 50-års så nu hänger det grädde ur öronen.
Ska försöka få Noel isäng som vägrade sova igår så han somnade kl 00 mot 20!! Han har max sovit 30 min idag......på dan då.
Nu vet alla om att jag är gravid. Flera frågade så det syns väl *ler*
Annika
Godmorron
Noel är sjuk idag igen så vi måste fixa intyg då det gått en vecka nu......blä. Vill inte ut i -13 graders kyla. Och nu luktar det bajs också fy fabian jag spyr. Måste ta blöjan innan min frukost kommer upp. *ler* Vaddå gravid va?
Noel sover i IKEAS Sniglar sen 15 månaders ålder och hade jag vetat hur bra han skulle trivas i den hade jag bytt tidigare. Han sover både tryggare och längre i vanlig säng för det är mer plats att röra sig på.
Dessie?? Hur i hela fridens namn har du fått ALLA din abarn att sova så bra från så tidig ålder
???? Jag sliter fortfarande som ett djur och det är inte ovanligt att vi får flytta över Noel till oss fram på vargtimmarna. Jag är helt slut och dessutom gravid så vill gärna ha alla tips ni kan ge på hur man får barn att sova så bra. Var det du som gett ersättning?