Inlägg från: Nika och Noel |Visa alla inlägg
  • Nika och Noel

EnköpingsTråden Part3!!!!

Tesslita! Låter som ichias nerven kommit i kläm försök få en remiss till sjukgymnast så kan han ev låna ut bälte om du inte redan ahr ett. Jag köpte själv mitt på www.minimundus.se ett Baby Belt och min man är sjukgymnast, fast jag hade bara foglossning. Du har nog båda delarna....

• Nika och Noel

Virren!!!
    Och er övriga som skulle börja på samma dagis som oss, nu visar det sig att inskolningen skjuts upp til den 20 feb. För vå del ställer det till mkt trassel då vi inte är f-lediga utan jobbar heltid båda två. Måste söka tjänstledigt en längre tid nu vilket inte kommer bli poppis. Jag meljade då jag tyckte de dröjde med infon och fick beskedet nyss ni får det imorron. Vi är väldigt beroende av att detta funkar så smidigt nu och jag börjar bli lite irriterad på att de inte infomerar lite tidigare. Det är ju snart dags! Vad har ni hört??

• Nika och Noel

Tack tack, men vi löser et nog. Men ngn gång ibland kan ju vara skönt att veta att det kan fixa sig om ngn annan kan hämta jag ställer oxå upp.

Michanna: vilka rykten då, måste få veta NU!

• Nika och Noel

Jah helammade Noel till han var 6 månader gav lite smakisar men han blev magsjuk en omgång efter en tur till öppna fsk. Sen så slutade jag amma helt när han var ett år. Men amma är bra, men med facit i hand tänker jag inte hålla på att nattamma 7 ggr per natt med detta barn med. Det sliter för mkt. Ersättning får det bli som sista mål, från 4 månader eller så.

• Nika och Noel

Jag föreslår Myrstacken i Västerås! Ska finna ngt i uppsala i Boländerna också. Kolla myrstackens hemsida.....

• Nika och Noel

I sommras träffades Virren, jag, Super Mia och HAnna men tror även glasfisken var med. Det var kul och så mkt lättare att bara ta en filt och dra till parken än att planera in overaller mm. Ser jag fram emot igen till våren om ni vill...

• Nika och Noel

Virren: Vem är hon på fl då? Har du hört ngt mer från Hinden? Jag fick infon via mejl men hur har ni fått veta tiderna? eller jag har inte fått veta några tider, men att det är uppskjutet. Hört ngt om föräldrarmötet? Det skulle bli ett på fredag nästa vecka....
    ...dags att återgå till jobbet.

• Nika och Noel

Tack då Anna! Ses vi på fredag då ska bli kul att se vem du är......

• Nika och Noel

Hej o hå!

Ja vi har fått tiderna nu. F-möte på fredag kl 1o:30 resten får vi då.

Bredbandet har legat nere, men nu har jag lagt upp en bild på min mage oxå i v 8+2 om ni vill kika.....

Dags o handal lite mat - kanske lite pizza???

• Nika och Noel

Åh kul med loppis igen! Tänk på att tvillingklubben har ngn gång i april, den första tror jag, så ni inte tar samam dag

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!