• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Annaliz

Det var slemproppen och strax efter det har jag haft förvärkar som kommer med 15 mins mellanrum och varar ca 30 sek. Få se om det blir bebis snart då :)

• Annaliz

Det här är ju en jävla plåga, ursäkta mig... Hade värkar 18 timmar igår. Två timmar med riktigt intensiva värkar, 3 värkar på 10 min, onda som fan. For upp till fl och var inte ens öppen. Värkarna började avta så for hem med sömntablett , bricanyl och två panodil för att få sova och det har jag gjort men mår fan sämre idag än igår, men det är väl för att jag tappat hoppet lite....

• Arbetsmyran
    Annaliz skrev 2011-07-19 11:18:23 följande:
    Det här är ju en jävla plåga, ursäkta mig... Hade värkar 18 timmar igår. Två timmar med riktigt intensiva värkar, 3 värkar på 10 min, onda som fan. For upp till fl och var inte ens öppen. Värkarna började avta så for hem med sömntablett , bricanyl och två panodil för att få sova och det har jag gjort men mår fan sämre idag än igår, men det är väl för att jag tappat hoppet lite....
    Lider med dig!!...Hoppas det kommer igång igen..
  • Ts Mamma

Hur går det för er alla - både ni som fortfarande väntar på era små å ni som (förhoppningsvis) kommit hem med era små?!

Här har det redan gått 6 dagar sedan lillskrutt föddes, helt galet...:O

Var på återbesök på BB idag för PKU och läkarundersökning - det är en frisk skrutt vi har som nästan nått födelsevikten igen - väger redan 3850g igen å sa just ingenting när de stack henne i handen...:)

Annars är allt bara mysigt och tok underbart - lillskrutt sover i sin säng när hon sover, äter bra och är mer och mer vaken dock har hon sin bästa period mellan 03:30 och 05:00 ca, det tycker Mamma så där om, allra helst som hon vaknar 03:00 ca eller strax innan och äter och avslutar sin mys period med att äta från 05 till typ 08:30 i täta intervaller så man kan väl säga att sömn är något av en brist vara här hemma...;) I alla fall för min del, resten av familjen sover gott och Agnes är bara pigg och glad så jag ska nog stå ut ett tag till..;)

• Ofeigur

Min lilla tjej har gått ner från 4526 till 4420 idag  och vi skulle ge henne ersättning nu i ngr dagar för att få upp vikten igen. Det finns massor av mjölk i brösten och hon äter bra men det räcker tydligen inte. Hon äter ganska bra men ofta vill hon bara snutta sen somnar hon på en gång. Det är så svårt att väcka henne för mat tycker jag. Nu ska hon väckas vart tredje timme och äta men det går inte så bra än så länge. Men vi får se hur det blir med ersättnigen också men jag förstår inte hur jag ska få i henne både från mig och från flaskan. Vi får se hur det går.

Skönt att allt var bra med er lilla goding=) 

• Annaliz

20 juli 22.56 kom min son, 52 cm lång och 3905g, är helt slut nu, godnatt

• Bebbe011

Annaliz! Grattis gud så kul hur gick förlossningen? Snabbt? En rätt så stor kille fick du allt kram

• Ts Mamma

Grattis Annaliz!!!!

Hoppas att ni alla mår bra och att förlossningen gick bra...:)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)