• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • YlwaMarie

Jag väntar pojke=) har dock ej varit så aktiv mer läst här bara=)
    Sen är jag på bf +4 så han kanske ej vill göra oss nöjet att komma ut 

• Momii
    nina1977 skrev 2011-07-10 09:41:29 följande:

Hej!!
    Har inte hunnit uppdatera förens nu. Vi fick äntligen vår dotter den 6/7 genom planerat kejsarsnitt. Allt gick jättebra. Vi stannade på BB i två dygn. Nu är vi hemma och hon är så söt, lugn och go. Äter, sover och skiter. Precis som det ska vara.  Skickar en liten bild.
    det är verkligen fullt upp att vara 4-barns mamma. Särskillt när den andra lilla bara är 1½ år. 

Grattis till den söta tösen! Härligt att allt gått bra! kan förstå att det är kämpigt med en nyfödd och ett syskon som bara är 1 1/2år. Du får gärna komma med tips om du har tid, min tös kommer vara runt 17månader när bebisen anländer.
  • Ts Mamma
    nina1977 skrev 2011-07-10 09:41:29 följande:

Hej!!
    Har inte hunnit uppdatera förens nu. Vi fick äntligen vår dotter den 6/7 genom planerat kejsarsnitt. Allt gick jättebra. Vi stannade på BB i två dygn. Nu är vi hemma och hon är så söt, lugn och go. Äter, sover och skiter. Precis som det ska vara.  Skickar en liten bild.
    det är verkligen fullt upp att vara 4-barns mamma. Särskillt när den andra lilla bara är 1½ år. 
    Grattis till er fina lilla tjej!!!!
  • Annaliz

Jaha har det hänt nåt mer här sen senast? Tycker tråden blir allt mer inaktiv nu :P

• Ofeigur

I söndags eftermiddag kom våran lilla Indra=) Nu är vi hemma sen igår och  det börjar ordna sig med amning osv. Allt gick jättebra. Jag berättar mera senare. Hon var  som jag trodde en stor tjej som vägde 4526g och var 52cm lång.
    Nu är det matdags! Vi är så lyckliga!  

• Arbetsmyran
    Ofeigur skrev 2011-07-12 09:29:05 följande:
    I söndags eftermiddag kom våran lilla Indra=) Nu är vi hemma sen igår och  det börjar ordna sig med amning osv. Allt gick jättebra. Jag berättar mera senare. Hon var  som jag trodde en stor tjej som vägde 4526g och var 52cm lång.
    Nu är det matdags! Vi är så lyckliga!  

Åhh...ett jätte GRATTIS till er!!...vad skönt för er att vara hemma igen och ha tjejen med er !!!
  • Annaliz

Grattiiis :) kan inte min bestämma sig för att komma nu? ;)

• Momii

Skriver Grattis här också eftersom du är aktiv även i denna tråden!

• Kiira

vad roligt de ploppar ut bebisar lite när som nu! trevligt och stort grattis till er alla!

Svar på tråden bebis juli 2011 =)