• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Momii

Tror jag väntar en flicka men vi får väl se... men jag håller med, många flickor har titta ut.

• YlwaMarie
    Kiira skrev 2011-07-16 16:02:47 följande:
    Spännande o läsa om andras förlossningar!  verkar som de blitt många tjej bebisar här i tråden =) ni som är kvar sitter ni o ruvar på grabbarna? 

lycka till! kramar!
    Ja är kvar på BF +10 och väntar pojke=)
  • SamsonS

Blev en tur till fl idag pga kraftig huvudvärk. Trycket låg precis på gränsen och hade även äggvita i urinen. Gjorde en ctg också men bebis mådde prima. Blev hemskickad med ordination om att vila, äta och dricka mycket. Blir inte huvudvärken bättre på ett par dagar skulle vi åka in igen för mer prover. Skönt att fått det kollat så man vet hur det ligger till :) så nu kör jag soffläge tills liten behagar komma ut:)

• Bebbe011

Hej tjejer! Ligger här i sängen med våran lilla Gry som kom till världen den 15/7 kl 14.07 hon kom 2veckor innan bf och väger 3120g 51cm. Blev en snabb förlossning 5timmar från när dom tog hål på hinnorna tills hon va ute. Kryptade 19min dock när jag fick Eda så hade läkaren satt den fel i ryggen så bara halva högra benet va bedövat så jag kände allt ändå. Hade lika gärna kunnat varit helt utan när han klantade sig. Gjorde så mycket ondare när en liten del va bedövad. Men när allt va över så är jag glad att jag kände allt kram på er och grattis till Tsmamma också!

• YlwaMarie
    Bebbe011 skrev 2011-07-18 05:12:41 följande:
    Hej tjejer! Ligger här i sängen med våran lilla Gry som kom till världen den 15/7 kl 14.07 hon kom 2veckor innan bf och väger 3120g 51cm. Blev en snabb förlossning 5timmar från när dom tog hål på hinnorna tills hon va ute. Kryptade 19min dock när jag fick Eda så hade läkaren satt den fel i ryggen så bara halva högra benet va bedövat så jag kände allt ändå. Hade lika gärna kunnat varit helt utan när han klantade sig. Gjorde så mycket ondare när en liten del va bedövad. Men när allt va över så är jag glad att jag kände allt kram på er och grattis till Tsmamma också!
    Grattis till bebis=)  
  • Arbetsmyran

Grattis Bebbe011!!

Här drömde jag inatt att jag satt i en baden baden ute och när jag nös till så kom bebisen ut...jösses tänk om det gick så fort ändå.. En pojk blev det för övrigt
    Har inte drömt så mycket om förlossningen annars som många säger att man kan göra på slutet..

• Momii

Grattis grattis!
  • Annaliz
    Åh grattis Bebbe011 Skrattande

Imorse vaknade jag med blod i trosan. Brunt. Så jag tittade givetvis då jag kissade och såg att det droppade lite blod, typ två droppar. Brunt. Är det normalt?!? Ska ringa förlossningen så fort jag har laddat mina telefoner. Både hemtelefon och mobil var utan batteri. Typiskt!!
  • Bebbe011

Annaliz! Tack det kan vara så i öppningsfasen att man kan blöda eller om slemproppen håller på fara men ring till förlossningen så får du höra vad dom säger. Lycka till!

Svar på tråden bebis juli 2011 =)