• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Momii

Va avis jag blir på er som KAN sova! Iof har jag sovit min bästa natt ever inatt. Från 01:00- 06:20 då mannen gick till jobbet och sen gick jag å kissa och somna om till 8:45 då tösen stod i sin säng och kasta kudden till mig. Gött att hon sov hela natten som antagligen resultera i att jag sova så bra. Annars sover jag 4h i snitt och har nog gjort det så länge jag kan minnas. Testa att sova middag med tösen för ett par dagar sen, då somna jag istället kl 5 på morgonen och fick gå upp 7:30 med tösen. Efter middagsvilan mådde jag skit resten av dagen så det gör jag aldrig om. Hatar min kassa sömn och har alltid gjort det, önskar att jag var en person som kan sova typ när som och hur mycket som helst.

• SamsonS
    Momii skrev 2011-07-07 20:51:54 följande:
    Va avis jag blir på er som KAN sova! Iof har jag sovit min bästa natt ever inatt. Från 01:00- 06:20 då mannen gick till jobbet och sen gick jag å kissa och somna om till 8:45 då tösen stod i sin säng och kasta kudden till mig. Gött att hon sov hela natten som antagligen resultera i att jag sova så bra. Annars sover jag 4h i snitt och har nog gjort det så länge jag kan minnas. Testa att sova middag med tösen för ett par dagar sen, då somna jag istället kl 5 på morgonen och fick gå upp 7:30 med tösen. Efter middagsvilan mådde jag skit resten av dagen så det gör jag aldrig om. Hatar min kassa sömn och har alltid gjort det, önskar att jag var en person som kan sova typ när som och hur mycket som helst.
    Jag kan inte sova hur trött jag än är, eller inte på natten iaf! Det blir verkligen en ond cirkel av allt. Kan knappt hålla ögonen öppna men lägger jag mig går det verkligen inte att somna, hopplöst!
    Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • Ts Mamma

Kiira: Så söt hon är!!! Grattis än en gång...:)

Idag har jag BF och det känns bara drygt, hade för första gången lite värk igår kväll (kanske en värk var 20:e minut) vaknade av ont ett par gånger i natt å nu på morgonens det lugnare än i graven så h*n lär nog dröja på sig - vilket jag inte alls vill...:P

• Annaliz

Jag avlider i denna värme Skrikandes Blä!!

Sen undrar jag när min unge ska ta och vända på sig. Den har legat med huvudet ner i över en månad, men ligger rygg mot min rygg och armar och ben framåt då den bör ligga med rygg mot framsida mage...

Är det någon som har likadant?

• Ts Mamma

Då va jag inne på övertid - det suger verkligen...:/

• nina1977

Hej!!
    Har inte hunnit uppdatera förens nu. Vi fick äntligen vår dotter den 6/7 genom planerat kejsarsnitt. Allt gick jättebra. Vi stannade på BB i två dygn. Nu är vi hemma och hon är så söt, lugn och go. Äter, sover och skiter. Precis som det ska vara.  Skickar en liten bild.
    det är verkligen fullt upp att vara 4-barns mamma. Särskillt när den andra lilla bara är 1½ år. 
  • Annaliz

Stort grattis till er :) vad skönt att allt har gått bra!! Det är hittills bara flickor som har fötts i den här tråden, undra om det blir någon pojke ;)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)