• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Momii
    Annaliz skrev 2011-07-21 02:35:07 följande:
    20 juli 22.56 kom min son, 52 cm lång och 3905g, är helt slut nu, godnatt

Grattis till lillkillen!
  • Assis

Grattis, grattis, grattis. Sa underbart. Langtar tills lillan ligger i min famn, BF+6 dagar nu....

• Bebbe011

Hej hallå! Våra dagar efter lillan kom har varit väldigt jobbiga, har en tjej som fyller två nästa vecka som inte alls tog det bra att få ett syskon. Hon är så svartsjuk och tror att lilla Gry ska äta upp mamma när hon ammar mig. Helt enkelt blev det jobbigt som tusan för henne. Men det går ju över tillslut! Sen så har vi varit in varje dag på BB eftersom Gry varit så trött så hon knappt äter. Tagit prover från i måndags och först va det högt gulsotsprovet,sen hade det gått ner och idag va det skyhögt så vi blev inlagd direkt. Så just nu ligger mitt lilla hjärta och solar och vi hoppas det går ner fort och hon blir piggare. Sen va hon så svår att sticka (9gånger stack dom tills dom gav upp) kom det en från barn 4 och stack henne i huvudet för att få blod. Usch va hemskt det såg ut. Mamma hjärtat blöder ju när man får se sånt. Hoppas ni andra har det mysigt hemma och har snälla bebisar.

• Annaliz

Min förlossning gick bra men var ganska utdragen. Huruvida jag mår nu i efterhand är värre. Narkosläkaren stack edan för långt så att det gick hål på ryggmärgshinnan så jag är sängliggandes och kan inte ta hand om mitt barn ordentligt. Känns piss! Hoppas jag mår bättre imorgon!

• sass85

Grattis till er alla som fått era små, längtar dit med.

Jag har bf den 27/7 men har inatt haft mensvärk och onda sammandragningar och klockade dom på var tionde minut men var inte så starka. Nu under dagen har jag haft jätte onda värkar med tryck nedåt men bara ca 1 i halvtimmen. Vad tror ni är det på gång?

• SamsonS

I onsdags, på BF -5 kikade vår lilla Cornelia ut! Helt perfekt
    Var iväg hela tisdagen, kom hem 23.20, 23.30 gick vattnet så det var bara att vända i dörren! Började få värkar i bilen in och var öppen 4 cm när vi kom in. Det blev en helt ok natt ändå och jag tackar gudarna för EDA :D kl 8.46 tittade damen ut, 3590g och 50cm. Nu är vi precis hemkomna från bb och njuter för fulla muggar av vårat lilla underverk :) bild kommer!

• Annaliz

Hej å hå nu tycker jag det ploppar ut ungar till höger och vänster :) grattis hattifnatt89!!! :)

• Arbetsmyran

Grattis hattifnatt89!! Vad roligt!..Här har jag klockat värkar sen halv sju och hoppas på min tur inatt..

BF 25 juli
Svar på tråden bebis juli 2011 =)