**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag hoppar gärna med här!
Jag kan inte så mycket om LCHF, men jag har läst en del och börjar lära mig. Jag tror faktiskt att detta är den allra bästa metoden för mig så jag ska ge det ett försök!
Jag hoppar gärna med här!
Jag kan inte så mycket om LCHF, men jag har läst en del och börjar lära mig. Jag tror faktiskt att detta är den allra bästa metoden för mig så jag ska ge det ett försök!
Måste man äta kosttillskott när jag äter efter LCHF?
Har ni tips på bra mellanmål? Jag tycker att det är svårast att komma på vad man ska äta till mellanmål. Vad äter ni själva?
Turkisk/grekisk yoghurt går väl bra?
Får man äta honung när man äter efter LCHF?
Jag har säkert 1000 frågor angående LCHF eftersom att jag är väldigt ny på detta.. hehe.. man vill ju inte göra fel.
jag har läst väldigt mycket om det men jag har inte hittat någonstans där det står om man får äta korv.
Jag vet att med t.ex GI så får man äta korv, men man måste välja korv med väldigt hög kötthalt.
Vi brukar äta korv med en kötthalt på 82%. Är det okej med LCHF?
Jag tänkte mest som mellanmål eller efter typ träning.
Äter ägg till frukost och har gjort det väldigt länge. Det mättar bra och man står sig på det länge. :)
Yena89: äter jag det till mellanmål så blir det nog inte bli mer än 2 dl om dagen, men tack det är bra att veta! :)
Jag har lyckats få med mig min man att börja äta efter LCHF! Det känns kul att vi ska göra detta tillsammans!
(han har också en hel del att gå ner i vikt)
Jucea: Hur gör man frökex?
Vart köper man lallerstedts beasås? Finns den på vanliga mataffärer?