**Den stora feta LCHF-tråden**
Glutenfria avdelningen...
Glutenfria avdelningen...
Det är nackdelen med den Ryska, finns bara i små burkar... OCH det felar väldigt ofta på vikten :(
Jag köper ca 4 burkar/ vecka och ibland är de dåligt påfyllda! Har vägt och kollat... Sällan det är 500g ren yoghurt i tyvärr!
Men den Ryska slår både turken o greken... ;)
tiiitti- utan problem, en burk hos mig räcker till 3 frukostar... ;)
Planerar smått 14- jag gick över från honung till Agave Sirap... Den påverkar inte blodsockret... Men efter ett tag klarade jag mig även utan...
millifjor, det brukar finnas mycket bättre alternativ i större affärer typ Ica maxi o Coop... Kolla på avdelningen för ekologiskt, annars finns det som sagt på hälsokosten!
Där köper jag min jätteburk från Aman Prana
:)
Ollebulle- köttfärs, lök, Sambal Oelek och en massa grädde ;) stark och god soppa...
Mejerifritt, hur räknas smör?
Älskar mitt smör och kan verkligen inte vara utan... Men måste nu göra en ordentlig omstart!!!
Lovesmammi- skulle passa mig grymt bra, har haft svårt med motivationen dom senaste månaderna...
Vi ska ha dop den 2a dec... Och det skulle inte göra det minsta ont om kläderna satt fint!
Jag har långt mer än bara några envisa kilon...
Nu har jag inte vägt mig på länge, men ska göra det i morgon bitti... Sen ska jag nog satsa på att mäta mig i stället för att stirra mig blind på vågen...
Kanoners!
Startade med en MBT
Åt kokt kycklinglårfilee i currysås + sallad med både fetaost och avokado, både till lunch o middag... Nu blir det fasta till brunch i morgon... ;)
Ska försöka att inte glömma att väga in ;)
Ok efter invägningen i morse konstaterade jag att jag har 28,2 kg att gå ner till min önskade målvikt. 3 kg kvar till vikten jag hade vid inskrivningen hos BM för precis 1 år sedan... (fick barn 18/7).
Frukost MBT
Lunch ägg