Inlägg från: HokusPokus |Visa alla inlägg
  • HokusPokus

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vad är det för bröd som smakar riktigt bröd?

• HokusPokus

Jag tolkar det som att det gått två veckor när hon skriver förra måndagen... 3,1 kg på två veckor är ju förövrigt jättebra det oxå...

Hur lång tid tog det att gå upp de kilona?

• HokusPokus

Jag är 175cm och har 67 som målvikt. Väger idag 72-73 och det har gått trögt de senaste kilona...
    Är ju redan normalviktig enligt bmi men inte enligt spegeln och kläderna...
    Imorse visade vågen 71,4 men då var kroppen så tom den bara kan bli efter en omgång magsjuka...

• HokusPokus

Jag rekomenderar kladdkakan på bloggen 56kilo.... Galet god! Den blir inte som vanlig kladdkaka utan mer kompakt men ändå jättegod!

• HokusPokus

Usch vi har haft magsjuka här och nu är det galet svårt att hitta tillbaka till lchf. Inte psykiskt utan fysiskt. Allt får mig att må illa och magen låter som ja jag vet inte vad. Har försökt vara snäll mot den och fuska med lite filmjölk men jag vill ju egentligen inte det. Nu har jag precis tvingat i mig ägg och majonäs men det gjorde mig mest bara illamående,....
    Nån som har nåt tips?

• HokusPokus

Glass, du har rätt men samtidigt så känns det så surt att fuska utan att vara sugen liksom...,

• HokusPokus

Boost,
    Tack! Det var väldigt lite man fick äta Har inte tänkt att vara riktigt så strikt men ville ha ett litet hum om vad som gäller.
    Jag ska försöka bli lite hårdare när det gäller kollisarna iaf.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**