**Den stora feta LCHF-tråden**
Åhh vad gott med rökt lax! Det ska jag helt klart köpa! Borde kunna göra en egen laxröra och ha avokado och andra grönsaker till.
Nån som har tips på egen laxröra?
Åhh vad gott med rökt lax! Det ska jag helt klart köpa! Borde kunna göra en egen laxröra och ha avokado och andra grönsaker till.
Nån som har tips på egen laxröra?
Kan ni hjälpa mig med lite tips?
Jag är 175cm lång och väger nu75-77 (beroende på tid på dygnet och hur full/tom magen är) enligt bmi är jag nu normalviktig även om det är övre delen av normalt.. MEN jag ser verkligen ordentligt överviktig ut speciellt runt magen/höfterna. Magen putar massor och jag har rediga handtag på höfterna
Jag ska fortsätta försöka gå ner i vikt, mitt mål är 68kg men finns det något bra och enkelt sätt att träna magen/midjan för att få bort extra där? Eller är det som de säger att man inte kan punktförbränna fett? Jag har alltid haft väldigt smala ben och allt fett sätter sig i midjan...
RebornEve, hur vet man om de gått isär mycket och inte går att träna ihop då? Kan man märka det själv?
Nikhita, vad ska du söka för högskola eftersom du läser matte c?
Själv läste jag matte c på distans i våras och ska söka till ekonomiprogrammet till i höst
Nån här som gör egen bearnaise efter enkelt och gott recept? Tips?
Jag är gärna med på utmaningen.
1 juli låter bra tycker jag, lagon till semestern liksom.
Jag skriver inte så mycket (mest för att jag är lat och oftast surfar från iphone ) men jag läser allt ni skriver.