**Den stora feta LCHF-tråden**
Hmm.. Detta får forskas i helgen. Friterad skinka + salami. Återkommer med svar :)
Hmm.. Detta får forskas i helgen. Friterad skinka + salami. Återkommer med svar :)
Ang. Lakrits så hitta ja lakritspastiller på lchfbutiken, supergoda! De e ju lite kolisar i men inte mkt å pastillerna är så små å man tar inte många. Godare än ja trodde faktiskt :) tog smaken naturell MUMS!
Fan är de bara ja som har tappat motivationen?!?!?!!! De går åt helvetet å är såå jävla trött på att banta. Har hållet på till å ifrån sen september nu å de sista veckorna har ja inte skött mig. Hur får man tillbaka motivationen? :'(
Är trött på alla "förbud" tror ja. Får inte äta vad man vill.. Tror de är min hjärna som
Slår bakut av alla förbud för när ja äter lchf vänligt går de ju bra? Vet inte vad de e med mig :( tror bara ja e trött på å BANTA.
Vrf fastar ni?
Får man dricka buljong under fasta?
Vet inte va som hände men nu sitter ja här sj å fastar? :P ska försöka hålla mig t imorn morgon åt senast igår kväll. Hoppas att min fina dallerpåse på magen förbränns för fullt nu ;)
Men 2 dl buljong
Men 2 dl buljong
Jävla mobil
Skriver från datorn nu :)
2 dl buljong= 10 kcal
2 msk mjölk = 18 kcal.
Då borde ja väll kunna dricka1 mugg buljong ist för att ta mjölk i kaffet ikv om ja blir saltsugen =)
Har ja fel? / Har ja rätt? =)