**Den stora feta LCHF-tråden**
Tack. Ja vet att ja gör för lite om Dagarna, är mammaledig å bor på landet å pojkvännen jobbar i Norge sön kväll-tors kväll. Spenderar tyvärr mkt tid i soffan framför tv/dator då ja har ca 30 min t närmsta vän :(
Tack. Ja vet att ja gör för lite om Dagarna, är mammaledig å bor på landet å pojkvännen jobbar i Norge sön kväll-tors kväll. Spenderar tyvärr mkt tid i soffan framför tv/dator då ja har ca 30 min t närmsta vän :(
Är de bara ja här inne som använder flora extrasaltat ist för bregott? De måste ju vara bättre eftersom de e 80% fett + inte lika hårt som bregott..
:)
Ok e bergott bättre alltså? :)
Skulle rekommendera att göra äggmjölk! :)
Ni som har gått ner med tack vare Katrins så blir ni av med de sista 5 kilona? Hade viktnedgången med vanlig lch stannat? / inte funkat?
Ok. Ja tycker de e såå segt nu har hållt på sen september å de händer inget. Har iofs syndar ett antal ggr under en kväll eller så men börjar ge upp hoppet. Å nu sitter ja här å de har slinkit ner både de ena å de andra ej lchf vänligt denna helg. Behöver hända ngt med mig för att ja ska få ny motivation. Lite resultat vill man ju ha :( har legat på hotell över helgen å nu kommer ångesten över va man har stoppat i sig.
Ok Ska försöka å hitta motivationen igen.. Såå jobbigt bara.. Mår allmänt piss idag så allt känns väll jobbigt just nu.. Men vi får försöka ta nya tag IGEN. :/
Tänkte bara höra vad ni tror ang. hur jag har tänkt att lägga upp kosten från och med nu.
Frukost: 1 ägglatte
Promenad/joggingtur 50 min
Lunch: Omelette på 2 ägg, en skvätt vatten, ost och lite rödlök.
Promenad ca 30 min.
Middag: Kött/fisk/fågel med bea/kryddsmör/skysås/kall sås och lite grönsaker.
Om ja behöver (mellis/kvällssnacks) ölkorv, gruco, babybell, brie/annan ost.
1.5-2l vatten/dag.
Borde inte kilona börja ramla av med detta kostprogram snart? *HOPPAS*