Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tack. Ja vet att ja gör för lite om Dagarna, är mammaledig å bor på landet å pojkvännen jobbar i Norge sön kväll-tors kväll. Spenderar tyvärr mkt tid i soffan framför tv/dator då ja har ca 30 min t närmsta vän :(

• Carolinalovetobias

Är de bara ja här inne som använder flora extrasaltat ist för bregott? De måste ju vara bättre eftersom de e 80% fett + inte lika hårt som bregott..

:)

• Carolinalovetobias

Ni som har gått ner med tack vare Katrins så blir ni av med de sista 5 kilona? Hade viktnedgången med vanlig lch stannat? / inte funkat?

• Carolinalovetobias

Ok. Ja tycker de e såå segt nu har hållt på sen september å de händer inget. Har iofs syndar ett antal ggr under en kväll eller så men börjar ge upp hoppet. Å nu sitter ja här å de har slinkit ner både de ena å de andra ej lchf vänligt denna helg. Behöver hända ngt med mig för att ja ska få ny motivation. Lite resultat vill man ju ha :( har legat på hotell över helgen å nu kommer ångesten över va man har stoppat i sig.

• Carolinalovetobias

Ok Ska försöka å hitta motivationen igen.. Såå jobbigt bara.. Mår allmänt piss idag så allt känns väll jobbigt just nu.. Men vi får försöka ta nya tag IGEN. :/

• Carolinalovetobias

Tänkte bara höra vad ni tror ang. hur jag har tänkt att lägga upp kosten från och med nu.

Frukost: 1 ägglatte
    Promenad/joggingtur 50 min

Lunch: Omelette på 2 ägg, en skvätt vatten, ost och lite rödlök.

Promenad ca 30 min.
    Middag: Kött/fisk/fågel med bea/kryddsmör/skysås/kall sås och lite grönsaker.

Om ja behöver (mellis/kvällssnacks) ölkorv, gruco, babybell, brie/annan ost.

1.5-2l vatten/dag.

Borde inte kilona börja ramla av med detta kostprogram snart? *HOPPAS*

• Carolinalovetobias
    Carolinalovetobias skrev 2012-02-14 12:38:58 följande:
    Tänkte bara höra vad ni tror ang. hur jag har tänkt att lägga upp kosten från och med nu.

Frukost: 1 ägglatte
    Promenad/joggingtur 50 min

Lunch: Omelette på 2 ägg, en skvätt vatten, ost och lite rödlök.

Promenad ca 30 min.
    Middag: Kött/fisk/fågel med bea/kryddsmör/skysås/kall sås och lite grönsaker.

Om ja behöver (mellis/kvällssnacks) ölkorv, gruco, babybell, brie/annan ost.

1.5-2l vatten/dag.

Borde inte kilona börja ramla av med detta kostprogram snart? *HOPPAS*
    Glömde skriva att i ägglatten är de kokosfett + steker omeletten i kokosfett och ska försöka få i mig en skvätt kokosfett på middagen också! antingen steker i de eller en kopp kaffe bredvid.. va tror ni? försöker dra ner på mejerierna nu å får se hur de går, om viktminskningen kommer igång..
  • Carolinalovetobias
    organa skrev 2012-02-14 13:25:45 följande:
    Ellaria:
    Men dåså, då är det ju verkligen inga problem, hoppas det lossnar för dig snart!

Carolinalovetobias:
    Gud vad duktigt med två promenadpass per dag! Din mat ser verkligen ut som att du kommer gå ner i vikt av. Men jag tror mycket på att låta saker som har med kroppen ta lite tid, så var snäll mot dig själv. Ägglatte har jag själv inte vågat även om det verkar väldigt smidigt :P 
    Tack :) Vi får hoppas detta ger resultat nu. Ja de e väll så men vill bli smal NU :P

VA oxå skeptiskt t ägglatte men de suveränt! Prova du oxå =)
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**