**Den stora feta LCHF-tråden**
Hoppet: hur länge har du hållt på? Kan känna sig nästan konstant hungrig i början.
Hoppet: hur länge har du hållt på? Kan känna sig nästan konstant hungrig i början.
Hej alla.. Vill bara skriva av mig lite av mina funderingar.. Har hållt på med LCHF sedan September och har bara gått ner 3.5 kg. Har inte skött mig till 100%.. Kanske sköter mig 1-2 v och sedan faller ja för frestelsen.. kanske chips, godis el ngt annat smarrigt under 1 kväll sen börjar ja om igen..
Nu är ja inne på 3:e veckan och ja SKA inte äta ngt otillåtet på ett bra tag framöver. Nu vill ja satsa 110% liksom.. Men nu e de så här att vågen står still för tillfället..
Hur lång tid tog de för er att komma in i en jämn viktnedgång? Tror ni ens ja kommer komma in i det? Jag har ca 10 kg att gå ner. Å tro mig, jag behöver det..
Wow! Nu e ja faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Jag va ute å PW:a och kände: -"Fan ja blir ju inte så jävla svettig/anfådd som ja vill.." Fast jag hade bra tempo, gick i backar osv. Så efter ca 25 min börja ja jogga lite lätt i 3 min gick i 5 jogga i 3 och så fortsatte ja så och det gick verkligen ÖVER förväntan bra! De va faktiskt rikitgt skönt å röd som en tomat blev ja å svett iaf =) Å vet ni att man förbränner som mest när man intervalltränar? =D
Ska faktiskt intervallträna hela promenaden imorn, blir en ny utmaning! =) Jag SKA klara det =)
Hejja!
Nån mer än ja som får tidig mättnadskänsla med lchf? Och vet ngn varför de e så? Va hungrig förut å micra en grillad kycklingfilé m kall fet bea till. Fick inte i mig halva kycklingen ens å den va inte stor liksom.
Hur får du i dig 1 dl cf?
Mammatilljacob? Varför har du matgrädde å inte vispgrädde? Annars ser de bra ut :)
Fan ja tycker veckorna går i såå sakta nu i början efter fusk.. Trodde ja hade vart duktig å skött mig 3-4 veckor nu m lchf men insåg precis att imorn e de 2 veckor. Hehe!! har ju bestämt mig för att ge de ett helhjärtat försök denna gång minst 2 månader!! :D