Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

Konstigt. 25h sen ja åt sist. Är knappt hungrig. Riktigt förvånad ju? Vrf? Trodde ja skulle bli helt galen av att fasta? De går typ inte å prata med mig när ja e hungrig..? Är nog hungrig imorn morgon iaf. Borde va de iaf.

• Carolinalovetobias

Hur länge ska man fasta? Är inte hungrig nu å kl 9 är de 36h. Ska ja fortsätta fasta tills ja blir hungrig eller ska ja äta vid 9 som va tanken från början? Vill ju inte bli as hungrig heller så man slänger i sig mat liksom? :P

• Carolinalovetobias
    standby skrev 2012-03-16 08:13:14 följande:
    Yes! Har passerat -10 kg, -10,2 till och med :)
    Nu är det "bara" 6,2 kg kvar.
    Grattis =)
    mammelie1891 skrev 2012-03-16 07:48:32 följande:
    Ok, tack!

Vad är det för kokosfett några har i kaffet? Är det i stället för grädde? Funkar sånt vanligt man köper på Willys typ? Som man har i ischoklad?

varför fastar man? Hur länge gör ni det och vad får ni stoppa i er?

Vad glad jag är att jag hittade er, men synd om er, jag har så många frågor..
    Kokosfett har man för att de ökar förbränningen + mättnadskänsla. Jag har både kokosfett+grädde men vissa tar kokosfett ist för grädde.
    Den köper du inte i vanliga affären utan den på hälsokosten. De är inte framställda på samma sätt.

Vi fastar för att gå ner i vikt å öka förbränningen å att de är naturligt för kroppen att fasta ibland. Läs mer här:
    lchfklubben.se/healthandscience/om-periodisk-fasta

Fastar sj för första ggr nu å snart fastat i 36h å de går så jävla bra, helt sjukt bra faktiskt =)
  • Carolinalovetobias
    standby skrev 2012-03-16 08:35:05 följande:
    Tack!
    Nu försöker jag bli mentalt redo att testa fasta i 24 h jag med. Lär dock ta ett tag innan jag är redo.
    För mig blev de impulsfastning, bestämde mig igår morse =) Å de har gått super =)
  • Carolinalovetobias
    Mandel skrev 2012-03-16 10:37:25 följande:
    Fast blir du inte hungrig av att bara dricka typ vatten hela dagen?
    Jag kände mig hungrig igår vid 2 tiden men de gick över fort som tur va =)
    Jag trodde ja skulle va as hungrig hela tiden å verkligen inte klara det men ack så fel ja hade. De har gått jättebra verkligen! Inte känt mig hungrig fast magen kurrade mkt igår kväll. Sen tog ja av ren reflex en fetost igår jkväll för ja kände mig lite "småhungrig" men så kom ja på mig själv vafan ja fastar ju så ja spotta ut den ;) hehe.. SÅ dumt de kan bli =)

Ja har inte bara druckit vatten utan kaffe me mjölk + the också =)
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**