• sara1981

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag dricker också cola light, triggar inte mitt sötsug. Den är min guldkant... ;)

• sara1981

Jag dricker cola light varje dag och mitt sötsug allt som oftast obefintligt, så det tycker jag nog visst att man kan påstå.

• sara1981

Fjärde dagen med fasta ala Jonas. Funkar skitbra!
    Har gått ner 1,4 kg och känner mig pigg och stark. Har nu bara 1,3 kg kvar till den målvikt jag satte vid starten.

Nu ska jag ut och springa och sen blir det lunch.

Glad Påsk på er!

• sara1981

Ninis:
    Jag kommer förmodligen att flytta ner målet ytterligare ett par kilon när jag kommit dit. Men det är ju jätteskönt att äntligen vara så nära det som kändes nästintill omöjligt vid starten.

• sara1981

Jag kör enligt Jonas Bergqvist, man äter 8 timmar och fastar 16 per dygn.
    Jag äter mellan ca 13-21 och fastar resten av tiden. Helst ska man avsluta med ett träningspass, men det gör jag bara på helgen då det är min enda möjlighet.

• sara1981

Korin:
    Jag har kört 16-timmarsfastan 4 dagar i rad. Jag är ingen frukostmänniska egentligen så det passar mig perfekt!
    Imorgon blir det nog bara ca 14-timmar då jag har träning redan kl 10 och sen blir det lunch efter det...

• sara1981

Jag hade det jättetungt på gymmet i förmiddags... Trist när orken är låååångt bort. :(

Nu blir det lite lunch och sen ikväll ska jag och maken på dejt! :)
    middagen blir lchf, men eventuellt blir det lite godis till bion, har inte bestämt mig ännu...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**