**Den stora feta LCHF-tråden**
Men alltså, hon hade lagat det till gästerna och funderade över hur dåligt det skulle vara om hon åt av det.
Det skulle ju säkert klara sig under 50g kh på den dagen. Om man nu ska gå efter dina egna regler...
Men alltså, hon hade lagat det till gästerna och funderade över hur dåligt det skulle vara om hon åt av det.
Det skulle ju säkert klara sig under 50g kh på den dagen. Om man nu ska gå efter dina egna regler...
Zoja,
Det är väl ingen som har påstått att det inte går att göra utan?
Jag vill också ha recept på snickersen! :)
Vad ska det vara för nötter i snickersen?
Tack! :)
Jag köpte ekologiskt jordnötssmör, det konstiga var dock att vanliga oekologiska Skippy med tillsatt druvsocker hade mindre kg/100g...?
Gjorde snickersen igår men blev inte imponerad... Blev liksom strävt/torrt i munnen av dem? Gjorde jag nåt fel?
Men blev det liksom en sträv känsla i munnen?
Ok, kanske ska prova med ett annat jordnötssmör... Det hade en lite sträv känsla i munnen...
Jordnötter..
Jag hade ekologiskt jordnötssmör med 99% jordnötter från coop.
Jag vet att de inte är det bästa, men jag äter så små mängder... Jag tog 1dl jordnötter, ca 60 gram och det blev 60 bitar.
Jag tror nog att det var jordnötssmöret som var boven, smakade lite nu naturellt och det var samma känsla, typ torrt och strävt...