**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag måste bara skriva att jag är hög på livet just nu, lchf är ju bara bäst!! :)
Tack

Hur länge har du hållit på med LCHF?
Jag undrar om nån av er som kör lchf kommer äta nån färskpotatis när det kommer? Är det jätteilla om man lägger till potatis nån gång i veckan om man kör lchf?
Jag har tänkt äta potatis när jag gått ner till 98kg, fast jag kommer kanske bara äta det ca 2 gånger i veckan och inte mer.
Idag stod vågen på 101,7. Mitt mål att komma under 100 strecket närmar sig . Fast jag är rädd att imorgon har jag säkert gått upp lite för jag har haft så dålig aptit några dar och om jag äter mer idag så kommer säkert vågen visa plus...
Nån mer än jag som tappat matlusten av lchf?
Idag har jag fått i mig sammanlagt 2 tomater, 2 skivor smältost, ca 0.5-1 dl majonäs/hamburgerdressing och 100 gram hamburgare.
Det är allt jag åt idag uppdelat på 2 gånger.
Jag kan inte fatta det vågen stod på 99,4 i morse! Igår stod den på 101,7kg! Jag har tappat 2,3 kg på ett dygn, hur fan är det möjligt? Jag har gått ner 8,1 kg på lite mer än 3 veckor.
Fast jag har inte alls ätit så mycket fett som många gör när dom kör lchf, utan mer sallader och rent kött, ganska mycket färska jordgubbar blev det några dar, förvisso tillsammans med vaniljvispad grädde. Nån klick sås då och då.
Jag är lite besviken att jag gått ner över 8 kg men ÄNDÅ passar inte kläderna så bra
Hur mycket ska man gå ner för att minska i klädstorlek?
Fan jag vägde mig idag och då vägde jag 100,8kg
Men men jag får vara nöjd med att min gubbe ser skillnad och överöste mig med komplimanger igår