Godmorgon tjejer!
Idag ska vi ÄNTLIGEN köra upp massa möbler till stugan! Vi hämdae möblerna där när vi hade dubbla hus, så att vi hade ordentlig säng osv här att sova i! Men nu ska det bli superskönt att bli av med dom! Det blev aldrig av i höstas, och sen när det är snö går det ju inte att ta sig fram till stugan! Äntligen ska det bli lite mer ordning och plats i Hobbyrummet (förrådet)!!
Sen för ett par dagar sen så försökte jag mig ju på mitt hemmagym igen, skulle försöka ta ut övningar så jag fick ett någorlunda träningspass, men det bara gick inte! Jag klarar inte benremmen ens med den allra lägsta vikten, och det ömmar direkt i fogarna när jag försöker. Så jag fick psykbryt och blev ledsen och arg, mitt älskade hemmagym! Så jag slängde ut det på blocket, och igår ringde en tjej och ville köpa det. DOm ska troligtvis komma förbi idag och det verkade som att sålänge dom inte såg nåt fel med det så ville dom ha det!
JIPPI!!! Ännu mer plats i hobbyrummet då, plus att jag slipper ha dåligt samvete över att jag har ett stort gym som jag inte ens kan använda!!! Håll tummarna att dom inte ångrar sig!
Och idag ska jag laga tacos, så nu lär det bli 2 "fuskdagar" eftersom vi alltid gör en stor omgång tacos och sen äter det typ dygnet runt i ett par dagar hahaha... Jag lär inte kunna hålla mina kalorier, och jag går ju medvetet över på kolhydraterna eftersom jag brukar ta något bröd eller ett par skal. men det är något jag ska vänja mig vid i huvet! Alltså att det inte är fusk, utan jag SKA ju ligga på minst 30 gram per dag nu, och upp till 80 gram är inte fusk för mig om det sker enstaka dagar då och då! Men det bär emot, man är ju så van att äta superstrikt, jag låg ju på 5 gram i en evighet....