katja74 skrev 2011-03-09 21:45:26 följande:
Mina jeans kommer jag inte i än, men gravidbyxorna börjar minsann att se lite mindre korvskinnstrånga ut!*stållt*
Kul att höra att skinnhänget kan ge med sig. Då kanske det finns hopp för mig och min blivande kängurupåse.

Nu har jag iofs knallat runt med min "kängurupåse" i 2 år, dessutom fyllt upp den en aning.

Jag ploppade fram 2 barn på 19 månader och detta gjorde den riktigt ful. Jo, men det finns hopp, mycket hopp faktiskt! På en månad så är det i första hand min mage som gjort gigantiska framsteg! Det är framförallt där det händer saker och att den faktiskt verkar snygga till sig är en bonus utöver dess like som jag inte hade räknat med, faktiskt.
Klas-Ã…ke skrev 2011-03-09 21:45:50 följande:
Blev lite orolig som den hypokondriker man är gick jag direkt in på google och sökte och fick för mig att jag hade magsår. Inte roligt. men känner mig lugnare nu när några andra haft de med, hoppas bara de inte återkommer då magen krashade helt och hållet
Jag kan få så, framförallt efter min syndarhelg med salta pinnar som verkat reta livet ur mina kanaler. Det blev en himla fart. Vin har också den effekten har jag börjat konstatera. Men jo, jag upplever det då och då. Känner du av andra problem så kanske du ska tänka efter men annars skulle jag konstatera att det är en effekt som kan ske.