The Kittycats skrev 2011-05-11 22:14:26 följande:
Tack för att du orkar svara, blir lite tårögd. Jag är inte direkt i balans just nu...
Jag känner mig verkligen som en "äkta" missbrukare just nu, jag vill inte köra nolltolerans för då blir jag ju utan alla dessa goda saker (för resten av livet?). Men jag vill inte må så här "crappigt" och jag vill inte ha detta sug som styr det mesta för tillfället. Jag vet ju att det inte går ihop....
Tack, det får vi göra

För jag ska banne mig hitta tillbaka igen! Att jag är vilse just nu ska bara vara en tillfällig period, det ska inte fortsätta hänga med.
Men det är så lätt att säga så, men sedan virrar jag runt rastlöst och hamnar så småningom i köket igen... Blä!
Men det måste var nog någon gång.
Jag märker nu att som du skriver, så har det def. tuggat sig in min benmärg. *måste bort*
Det blir en ond spiral. Andra omständigheter som resulterar i negativa känslor tar på ork och energi och man tillåter något och sen så är cirkusen igång! För har man ätit ditten och datten så kan man lika gärna "passa på", för nyyyyya tag imorgon. (yeeeaaahhh right) Så får man en skitnatt eller vaknar som ett vrak och man orkar helt enkelt inte med sig själv.
Jag stressar ju ihjäl mig för tillfället vilket resulterat i att jag har inte ork med någonting för att jag missköter min kosthållning, (samt pollen tar på krafter börjar jag tro, och stress) sen tror jag att bara ångesten över allt gnager upp energin. Jag har den senaste veckan inte ens pallat med att baka mitt oumbärliga fröknäcke och bara den skitdetaljen resulterar i att man inte tar sig i kragen och styr upp sig själv. Jag orkar inte äta och när man väl äter så blir det fel för att man är så panikhungrig.
Imorgon ska jag kliva upp kl 5 (som vanligt), men istället för att sätta mig och stirra apatiskt på skolböcker så ska jag tamejtusan baka dessa fröknäcke. Måste få ordning på mat för att få en skalle och energi för att palla med. Sen besök till affären och shoppa upp hela delikatessen. Ska inte finnas utrymme alls för att hamna i situationen att man äter annat "för att".
Är du på? Tummis?