**Den stora feta LCHF-tråden**
FrökenFrej - i ca 2,5 år. du själv?
FrökenFrej - i ca 2,5 år. du själv?
Jag menade absolut inte att ha "en attityd" men jag tycker det är viktigt att man vet vad och hur man bör äta för att uppnå de resultat man vill.
Det är ju ändå som jag skrev, många här verkar tro att de äter LCHF men i själva verket har de bara dragit ner på kolhydraterna. Dock inte till de nivåerna som anses tillhöra LCHF.
OK ok, ta det lugnt! Om NI känner att ni har koll så är det väl super! Mitt inlägg var generellt riktat så ni behöver ju inte ta åt er om ni vet att ni gör något som funkar för er, eller hur?
Jag tänker inte ge mig in i nån vild familjelivs-drama-hets-debatt. Jag skrev det jag skrev och de som behöver info kan ju hitta den på given länk. Grattis till er andra att ni oxå gör nåt som verkar funka för er.
kram på er!
Missa inte att bodystore har 20% rabatt i 24 timmar nu!
Kaffeamanda - man går ju NER pga ökad förbränning av tyngre vikter.
Lätta vikter och massa reps tillhör stenålderstänket! våga lyfta tungt så ska du få se på vågen att du blir lättare!!
var på akuten med lillkillen igår som fått feber och konstaterade att han går upp ca 350g i veckan!!!
Rekomendationerna från BVC är 150! Nån som ammat på LCHF? Kan det vara därför?
Och, en annan fundering... äter man kokosfett, är det någon som tror att det går över till bebisen? Min mor, LCHF succéhistoria, verkar tro det??? Tycker det verkar långsökt jag...
Hur som helst han mår ju prima, dvs förutom hans skumma feber, så det verkar ju inte vara några konstigheter att amma på LCHF ändå...
Ninis - Du som är träningstoka som jag, ge hit ett bra första mål för sidoplankan för en relativt nyförlöst stackare! Klarar än så länge bara 3x1 min på tå i vanliga men tänkte ge mig på sidorna nu.
Kom dessutom på ett sätt att förklä kokosfettet i kaffekoppen! Tycker det är som att dricka lypsyl annars så jag la i lite vispad vispgrädde, typ en msk. lite lyxig känsla oxå och så får jag i mig mer fett! Whoop whoop!