**Den stora feta LCHF-tråden**
Ellen2008 - jag är som du, gillar inte gym alls så jag började med Crossfit! Testa det för bättre träning finns inte och du blir toksnygg och jäkligt vältränad med rolig träning och sammanhållning som heter duga!
Ellen2008 - jag är som du, gillar inte gym alls så jag började med Crossfit! Testa det för bättre träning finns inte och du blir toksnygg och jäkligt vältränad med rolig träning och sammanhållning som heter duga!
Stjierna - är man kraftigt överviktig så har man som sagt oftast någon form av maktmissbruk. Då behöver man ändra på det och det kan vara otroligt svårt om man inte får "en siffra" att förhålla sig till. Man behöver riktlinjer liksom. Äter man för mycket protein, vilket med LCHF är lätt hänt, så går man inte ner.
Linda5 - men kan du äta det och gå ner i vikt?
Men precis Stjierna! På samma sätt som att din "matnonchalans" inte funkar för alla heller. Många behöver struktur för att lyckas.
Att man sen efter sin inkörsperiod lär sig vad som funkar och därför kan "slappna av" är en annan sak.
Jag säger skit i PT o testa Crossfit. (Ja, jag som de flesta som testat är frälst!) inget har funkat så bra för alla jag känner och ALLA där blir som PTs för varandra!
Vart bor du? Det brukar gå att testa på gratis och man kombinerar allt så man inte behöver nån annan träning! Om man inte som jag, älskar långdistanslöpning oxå då.
Kolla in här om du vill;
Www.fernettefitness.se
Sorry!
Www.crossfitlerum.com
Men då så! Kör på!
games.crossfit.com/region/australia
Gladskit - kör på utfallssteg, knäböj, frivändningar och enbensknäböj då!
Löpbanden luras ju mest. Varför springer du inte ute? Syreupptagningen är ju riktigt vass i kylan!
Hur långa och vad väger alla här inne?
Vikttråden verkar död men det vore kul att veta!
Samt vad är er målvikt såklart!
Jag är 179cm och väger 85 (fick barn för 4 veckor sen och vägde innan förlossningen 96 och innan graviditeten ca 74.)
Målvakten är 70 kilo inom ett år!