• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag köpte kläder när jag tyckte jag var i mål, men nu får jag köpa lite till eftersom jag tydligen går ner ännu mer! De kläder jag köpte när jag först var nöjd sitter även de löst numera. Men å andra sidan har jag lite varierande storlekar om det nu skulle vara så att jag går upp lite av att vara lite mer liberal! :)

• TomMon

Jag är 173 cm och väger nu under 56 kg, det känns lite lite. Men ja, det får väl bli lite mer liberalt, även om jag inte vill..

• TomMon

Efterlyser också Snickers-receptet, är det någon reklam som fortfarande får det att vattnas i munnen så är det den! :)

• TomMon

Tack för receptet på Snickers, måste provas! :)

Jag vet, övriga år har semesterns slut inneburit att jag måste skärpa mig matmässigt eftersom kilona hopat sig, denna sommar har jag istället blivit några kilo lättare, finns nog ingen bättre känsla, värt alla eventuella uppoffringar! :)

• TomMon

Spökplumpen: jag har märkt det på så vis att jag tycker mer om naturella smaker, saker jag tidigare gillade med socker i är nu nästan äckligt sött.

• TomMon

Jag trodde faktiskt det skulle bli svårare att köra strikt när vi blev barnfamilj, men det är ju faktiskt en baggis!

Testade receptet på Snickers igår, mums!

Angående vågen så har jag min kvar, väger mig en gång/vecka för att hålla koll, numera mest för att se vad som kan få vikten att sluta minska och istället stabilisera sig.

• TomMon

Jag har beställt cheeseburgare och ätit allt utom brödet, inte ultimat men är det bara någon gång så.

• TomMon

Jag1977: jag har bjudit på pannacotta någon gång och även lchf-kladdlaka. Bär till bägge, vispgrädde till kakan. Det har varit uppskattat.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**