• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Yosa: Det är precis som att det är olika från mensgång till mensgång för mig. Sedan jag började med lchf har jag inte gått upp i vikt vid mens, oftast står jag bara still, men någon gång har jag fortsatt gått ner. Precis som med kramperna, ibland känner jag ingenting, ibland får jag äta Panodil hela dagarna!

• TomMon

Mmmmmm, grillad karré med hemlagat vitlökssmör och stekta haricot verts, mumsigt! :)

• TomMon

Mitt immunförsvar är för bra, ställer till problem vid bebisverkstadförsök osv. Har (tyvärr) inte känt mig sjukare med lchf... Fast just nu kvittar det, två barn räcker fint, haha!

• TomMon

Jahaaaa, är det därför jag har börjat tycka att alla mina trosor sitter konstigt?! Har inte ens reflekterat över att även de kan börja hasa ner! :)

• TomMon

Åh, jag vill också ha en stor affär fylld med välsorterade lchf-varor... Bor på landsbygden... Suck..

• TomMon

Tack för tipset Nollåtta! Är priserna skäliga på dessa nätsidor om man jämför med era stormarknader?

• TomMon

Härligt Martina 76!

Min joggingrunda (ja, soffpotatisarna är verkligen överrepresenterade i denna tråd! *ironi*) gick sjukt bra! Jag bara sprang och log hela slingan och jag behövde inte sakta in en enda gång, det är underbart när det känns så bra!

Flåset kommer nog tillbaka ska du se, säkert med mer kraft än innan! :)

• TomMon

Mandel: jag undrar också det. När svärmor dukar fram fem olika sorters kakor och försöker köra ner dem i halsen på en så vägrar jag få dåligt samvete för att jag säger nej tack, men då är man konstig helt plötsligt.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**