**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag äter inte i viktnedgångssyfte heller, förövrigt, utan i fertilitetssyfte! :)
Lokesmammi: får skriva här istället då jag inte kan komma in på din sida och inboxa dig. Jag har en dotter med äggallergi och undrar när du skrev "tål inte ägg". Lite nyfiken om du som vuxen har äggallergi kvar (ovanligt i så fall) eller om det va så att du inte "tålde" ägg för du typ inte tycker om det eller nåt....är det allergi får du gärna inboxa mig (jag kan inte komma in på din sida och inboxa dig)
Förr i tiden var 100 kg min hatvikt... Den senaste tiden har 77 varit det. Drog åt kolhydraterna (det har blivit lite mycket finncrisp och nötter den senaste tiden) i två dagar och vågen stannade på 76.5 idag. Äntligen!
Jag hade problem med all inclusive i turkiet men det beror inte på att det inte fanns LCHF-vänlig mat, det fanns det, jag är bara så sjukt konsistenskänslig och kan inte äta "blandad" mat (typ röror). Såna fanns det såklart jättemycket av och jag kunde inte leva på gurka och ost. När jag väl hade släppt LCHF blev det väldigt mycket alkohol och vitt bröd, gick upp 1.5 kg och gick ner 2 veckan efter jag kom hem :)