• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Dagens kvällsmat blev kinamat ! Inget ris men ändå inte nyttigaste man jan äta.. Gött var de iaf och nu blir de fortsatt torrt vitt vin :) ( 3 gram kolhydrater per liter ) helt ok vin

• RebornEve

Usch för att äta strikt lchf och dricka massor sprit med lightdricka :/
    Kräktes som fan igår och idag känner jag mig helt jävla tom i magen..

Nä ska jag festa till de så måste jag ladda med kolhydrater innan..det här funkar inte..
    Man känner ju sig som en tonåring som just börjat dricka

• RebornEve

Svårt att köra lchf när man bor varannan vecka i huset och varannan vecka någon annanstans. Ska bli skönt när jag har flyttat till min egna lägenhet och kan köpa planera hur jag själv vill :)
    1 oktober börjar de en 28 dagars challenge med strikt paleo med min nya !
    Jag ska köra lchf-paleo dvs utan frukt och rotfrukter. Han ska köra paleo

• RebornEve

Lokesmammi: att huden inte hängde med beror nog inte bara på att du gick ner fort.
    Hur bra huden drar sig tillbaka beror även på hudkvalitet, hur länge man varit överviktig och även hur gammal man är.
    För ett par år sedan gick jag ner 27 kg på 4 månader och huden hängde med kanonbra!

Nu har jag gått ner 30 kg på ca 6 månader och fick hänghud. Men jag har fixat magen redan, gjorde en bukplastik för ca 4 månader sedan :)

• RebornEve

Sprungit 2,5 km , det är de längsta jag sprungit på mååånga år :)
    Härligt !
    Nu blir de hem och äta 2 ägg och gå en promenad med hunden !

• RebornEve

Skönt att springa på fastande mage måste jag säga :)

• RebornEve
    Martina 76 skrev 2012-09-04 09:17:41 följande:
    Jag gillar också att springa på fastande mage. Känner mig liksom lättare på något sätt...

jo kände mig lätt och efteråt var jag inte ens hungrig, men åt lite ägg ändå.

lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve

Idag har varit en riktigt härlig dag !
    Sprang 2.5 km på förmiddagen och sen blev de lite ägg och så lite solarie efter de :)
    Eftermiddagen blev de en pw på ca 1 timme och nu blir de broccoligratäng och stekt falukorv !
    Imorrn blir de springa spåret igen, laddad som fasiken :)

• RebornEve

Martina: när man har ketoner i urinen så är man i ketos, men även om stickorna inte ger utslag så kan man vara i ketos därför att ju längre man kör lchf så blir kroppen bättre och bättre på att reglera hur mycket ketoner som ska produceras..

• RebornEve

Martina : kass är du nog inte, bara de att allas kroppar funkar olika :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**