• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag blir de spåret !
    2 veckor kvar till 28 dagarsutmaningen , måste komma igång med löpningen ordentligt innan dess så jag kan ta ut mig riktigt hårt när de väl gäller :)
    Jag är såå peppad!
    Nu är de alkoholfritt som gäller för mig ett bra tag framöver :)
    Är de någon som vill vara med på utmaningen via nätet ?
    1 oktober ska de vägas och mätas och sen vägar man och mäter inte igen förrän efter 28 dagar :)
    Hojta till isåfall !

• RebornEve

Jag ska köra lchf-paleo så för mig innebär de att jag kommer äta lchf fast inga mjölkprodukter och inget gluten och ingen frukt och rotfrukt som man annars gör med paleo..
    Så det blir kött/fisk/kyckling/ägg smörbaserade såser och lite grönsaker.
    Min karl kommer köra paleo så för honom blir de lite rotfrukter också.
    Och så träna , träna och träna :)

Du kan helt och hållet själv välja hur du vill lägga upp maten :)

• RebornEve

Smör är enda undantaget för de räknas väl egentligen som mjölkprodukt?

• RebornEve

Ammik: jag är vaken :)

Har sprungit spåret och nu väntar jag på att karln ska vakna (han jobbar natt) så jag kan börja fixa lite mat!
    Idag blir de torskgratäng med blomkålsmos :)

• RebornEve

Det där med vikt och längd är så olika hur man är byggd. Två personer som är lika långa kan väga helt olika men ändå se lika ut.

Jag är överviktig enligt bmi, men jag har storlek small och ser definitivt inte överviktig ut.
    Väger ca 65 kg till mina 157 cm :)

• RebornEve

Sprungit spåret på fastande mage, sen blev de MBC :)

• RebornEve

Sprang spåret förut och åkte förbi affärn på vägen till min bror. Såg då celcius och bestämde mig för att prova en eftersom jag inte testat den förut.
    Fy fasiken vad äcklig den var, kommer definitivt aldrig köpa någon sån igen :)

• RebornEve

Ninis: det är en liten hemköpsbutik vi har här.
    Jag testade en med colasmak. Dyr var den också , 20 spänn :/

• RebornEve

Förresten är de någon här i tråden som har ett riktigt bra recept på coleslaw

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**