• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Det här är lite svårt.. Såsen ska inte redas i den bemärkeksen så ägg funkar inte..
    Det är cremefraiche och selleri i såsen.. Och ströbrödet gör att konsistensen blir ja lite grynig eller hur man ska säga :)

• RebornEve

Jag åt ett par rutor mörk choklad igår, kanske 3-4 och fick huvudvärk direkt !
    Usch , när jag äter bra och nyttigt en tid så märker jag direkt hur dåligt jag mår av socker !
    Får bli en MBT nu på morgonen och sen blir de kuratorn och efter de springa lite :)
    Jobb hela helgen för mig och tur att min underbara pojkvän tänker på mig och kommer fixa lchf-vänliga matlådor :)
    Life is good !

• RebornEve

Glass: jag gjorde en MBC med kakao istället för kaffe idag.
    Jag smälte smöret direkt i koppen och hade i cocosfett. Blandade i kakao och lite flytande sötningsmedel, rörde om tills kakaon och fettet blev slätt sen hällde jag över hett vatten :)
    Tyckte inte att de smakade fett direkt.
    Det var riktigt gott, annars har jag haft grädde och cocosfett men då blir de ju lite mer kolhydrater

• RebornEve

Kan tänka mig att de blir godare om man använder mixer eller en magic bullet :)

• RebornEve

Långpass på jobbet idag !
    Laddar upp med en räkmacka på lowcarb-bröd och en mugg MBC :)

• RebornEve

Skrivit tidigare att jag och min nya kärlek ska köra en Challange ihop i oktober!
    Han föreslog att vi skulle göra en fettmätning innan.. Jag skrattade lite och sa att om du betalar så gör vi det!
    Sagt och gjort så den 1 oktober blir de en kroppsanalys :)
    Och sen är de 28 dagar strikt lchf-paleo som gäller för mig !
    Efter de blir de en ny mätning så vi får se vem som vinner haha

• RebornEve

så här ser iaf min mage ut 4 månader efter att jag tog bort 1 kg hud :)
    lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve

Spökplumpen : ja de ska bli skitkul !
    Ska försöka träna extra hårt de 4 veckorna :)

• RebornEve

Ninis: tack !
    Det har gått 4 månader och jag kan träna magen utan problem och har kunnat det sen ett bra tag tillbaka , fast kan ärligt erkänna att jag inte tränat magen så jättemycket !
    Har mest gått powerwalks och sprungit :)

• RebornEve

Jag kör en 18 timmars fasta lite ofrivilligt !
    Finns inte mycket mer än ägg att äta och inte ett dugg sugen på de :/
    Så jag steker lite fiberhuskpannkaka sen innan jobbet :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**