**Den stora feta LCHF-tråden**
Börjar jobba 14.30 idag
Börjar jobba 14.30 idag
Klockan 6.30 idag blev de en MBC som för mig är smör, cocosfett , kakao och hett vatten + lite sötningsmedel. Magic bullet chocolate! Ett flatbröd med massa smör och ost på :)
Jobbat och plockat tunga varor och så fick jag sluta lire tidigare så jag sprang spåret och är fortfarande inte hungrig :)
Huldaskarin: ja de känns kanonbra !
Jag mår så jäkla bra :)
Idag på jobbet så fick jag höra att jag blivit så smal, men jag har ändå inte gått ner i vikt på flera månader. Jag måste ha blivit av med fett och fått muskler helt enkelt :)
Nu börjar hungern komma krypandes !
Strax blir de korv och broccoligratäng :)
Ninis: jo fast jag har inte gått ner sedan jag gjorde operationen , jag har snarare gått upp något kilo haha
Jag ser själv att jag gått ner i vikt på kläderna , fast vågen står still !
Hoppas den ska gå neråt i och med vår 28 dagars Challange som startar 1 oktober :)
Anmik82: jag och min karl tänkte köra en 28 dagars Challange mot varandra och se vem som går ner mest i fettvikt procentuellt !
Han ska äta paleomat och jag kommer köra lchf-paleo. Innebär att han kommer äta lite rotfrukter och sånt men inget mejeri och gluten.
Jag kommer käka utan mejeri, gluten och rotfrukter!
Det blir tufft!
1 oktober blir de en fettmätning/kroppsanalys och sen efter 28 dagar ska de mätas igen.
Så jävla peppad jag är :)
Ugglan: jag har ätit lchf sedan ungefär 2 år tillbaka. Jag "fuskar" medvetet vissa helger men går snabbt tillbaka igen och det funkar för mig!
Kommer aldrig äta kolhydrater på samma sätt som innan. Så det är lchf for life :)
Ikväll kommer jag äta lite kolhydrater, likaså imorrn för jag ska på 40-års fest och alkohol och strikt lchf går inte ihop för mig. Jag vill helst inte ligga och kräkas någonstans haha
Så innan alkoholintag kolhydratladdar jag !
Idag har jag kolhydratladdat inför festen ikväll !
Ätit spagetti carbonara med barnen, gott men fasiken inte värt den svullnaden som blir i magen direkt :/ på måndag körs de igång igen med nyttigt käk :)
Helvete vad dåligt jag mår idag :/
Det hjälpte inte att kolhydratladdat , jag kräktes iaf. Min mage verkar inte fixa att jag dricker vin längre..
Jag hade såå ont i magen och mådde så jävla illa..
Sagalin: jag brukar äta lite extra kolhydrater innan jag dricker och de har funkat förut.
Jag har aldrig haft några problem att köra igång med lchf igen redan dagen efter eftersom jag inte brukar bli bakis. Men idag mår jag fruktansvärt dåligt och jag drack faktiskt mindre än jag brukar :/ jag fattar inget.