**Den stora feta LCHF-tråden**
Nu är jag lite orolig.. Har haft ont ovanför magen hela eftermiddagen och det har blivit värre o värre, det kommer i vågor o känns som magkatarr. Funderar över om det kan vara nåt i kosten? Gör så ont.
Nu är jag lite orolig.. Har haft ont ovanför magen hela eftermiddagen och det har blivit värre o värre, det kommer i vågor o känns som magkatarr. Funderar över om det kan vara nåt i kosten? Gör så ont.
Det krävs verkligen inte mycket alls för att man ska känna sig apmätt nuförtiden.
Men det är väl det som är meningen?
Känns som man äter alldeles för lite, men jag är ju mätt Känns det som...
Grattis till er som gått ner!
Det är sjukt hur smal jag redan ser ut om magen när vätskan försvunnit runt om
Die Mutter - Jag körde med teststickorna första gånger jag körde med LCHF. Det funkade bra
Jag tror att det är väldigt individuellt vad som händer när man fuskar.
Själv så åt jag äpplen då och då och var i ketos.
En gång var jag i ketos dagen efter en utekväll med alkohol inblandat
Alltså hur gör man om man knappt kan äta? Har ingen vanlig aptit längre.
Igår fick jag i mig mellan 700-800 kcal (Var tvungen att kolla för det kändes som jag åt för lite)
Jag åt alltså kl 18.30 igår och fick ingen aptit förrän kl 12 idag.
Bara jag tänkte på frukost så tog det stopp. Nu sitter jag o äter för att jag kände mig en aning hungrig,
men det går seeegt att få i sig.
Kan man äta bara då man är hungrig? Eller det inte bra? Skulle väl kunna tvinga i mig nåt ibland, men bara det inte är så saltigt o flottigt. Tips på nåt sånt?
Tar nog inte 2 dar o förbränna 1-2 glas vin iaf?
Snart mello, choklad o vin!
Var precis på kalas där det bjöds på tacopaj o ost- och skinkpaj med sallad. Jag åt fyllningen med sallad