Faile skrev 2011-09-12 12:41:42 följande:
Nej inte direkt. Har ju bara ökat på grönsakerna i princip.
Drack däremot några glas rött i fredags och jäklar vad det slog till snabbt. Hade dessutom värsta baksmällan någonsin i lördags....
Kan alltså inte rekommendera att dricka alkohol om man fakirar
Men rent allmänt känner jag mig lite svängig faktiskt, lite yr och illamående i perioder under dagarna. Men hoppas det ska gå över när man vant sig, för jag tänkte köra så här ett tag.
Bra! Tänkte ändå om den lilla skillnaden gjorde något. Funderar också på att köra lite fakir ett par dagar i veckan. Alkohol kan jag tänka mig är sådär på fakir.
Hoppas att illamåendet och yrseln ger med sig.
Idag känns min ömma mage faktiskt bättre. Hoppas att det inte kommer tillbaka vad det än nu var.
villis skrev 2011-09-12 13:22:35 följande:
Idag stod vågen på under 70 kilo för första gången på 6 år! helt underbart, och ändå har jag faktiskt ätit lite mer kolhydrater i helgen än under veckorna!
Jag hoppas det fortsätter såhär under veckan, känns så underbart! Nästa helg firar vi våran dag, så då blir det god mat, lite vin och fusk, men det är vi värda! :D
Härligt!
FasterK skrev 2011-09-12 13:32:01 följande:

Nu är jag lite ledsen faktiskt. Har gått upp ett halvkilo vecka 36. Den här veckan försökte jag dra ner på kolhydraterna ännu mer och har legat på i genomsnitt 3% per dag. 9,76 kolhydrater om dagen.
Giv mig styrka att fortsätta.

Ge inte upp!
Man pendlar ju lite i vikt oavsett vilken kost man äter, nästa vecka har du kanske tappat det halvkilot och förhoppningsvis ännu mer.