**Den stora feta LCHF-tråden**
Det kanske ger en boost men rent vetenskapligt låter det märkligt men det kanske är så, i motivationssyfte kan jag förstå det för att sen öka och belöna sig själv.
76 kg, det är ungefär vad jag vägde mig när jag mönstrade sen satt jag likt alla tonårskillar igång och lyfte skrot, gick upp till ca 95-100 med blandad fett och muskelkombination men var i fin form, slöt sen att röka, levde osunt och gick upp till nästan 140kg men är nu nere på nästan 120 med LCHF och träning i kombination och still going strong.
-20 kg är ju riktigt bra! Det är ju bara att inse att man inte direkt har samma kropp nu som när man var i 20-årsåldern. 140 kg är väl inte direkt hälsosamt men det är ju bra att du tappat 20 kg och på väg åt helt rätt håll. Har du något viktmål?
Hur lång tid har det tagit dig att bli av med kg?
Min kropp verkar vilja ligga på 73 kg då det är vad jag ofta ligger på när jag tränar och äter normalt. Gick upp till 90 kg nu med senaste barnet (första också för den delen) och vill ner till 68-70. Det känns som en lagom vikt för mig som är 174 cm lång. Har som lägst vägt 58 till samma längd och då såg jag verkligen inte hälsosam ut.